Nomos sneak preview: Nomos 200m "ultrathin Diver" & Club-California dial

Plaatjes van WUS en nog niets met google te vinden, de eerste ziet er uit als een scan uit een folder:

2 likes

ik vind een combinatie van Arabische en romeinse cijfers echt h e l e m a a l niks

ook niet, of, al helemaal niet, op een Nomos.

5 likes

Zeg maar gerust een misser van epische proporties.

2 likes

Mee eens hoor.

De onderste is wel aardig.

1 like

Moest er even over nadenken, maar nee. Ook niet. Itt de Cali dial wel origineel.

Die club vind ik wel gaaf hoor! Die andere moet ik toch echt meer van zien om goed te oordelen

Precies. Je zou er dan net zo goed nog wat Indiase en Chinese cijfers doorheen kunnen strooien.

Nee

Bijzondere en onderscheidende modellen, maar ik vind ze allebei mwoah. Dat duikhorloge is het meest niet-fuctionele duikmodel wat er te koop imho.

Daar komt geen ISO certificaat bij nee. Het is meer een zwemhorloge met (matige) barbeque timer.

Komt nog wat bij, het lijkt me niet echt een bandenvreter.

1 like

Wat is california dial?

Een hersenpijnigende combinatie van zowel arabische als romeinse cijfers.

https://goo.gl/Hn4NDb

2 likes

California soep, maar dan anders…

en die soep was nog wel te pruimen in tegenstelling tot die C-dial… :frowning:

LOL, omdat het zondag is:

Mijn moeder maakte de soep zelf gelukkig.

1 like

Lijkt meer op het gefröbel van een net afgestudeerde horlogedesigner…

Nico:nerd:

Hora ruit, Hora est!

Nomos onwaardige ontwerpen,jammer.

1 like

Die Club zou blijkbaar in meerdere kleurcombinaties uitkomen. Ik had al een Club update verwacht aangezien hij niet meer in de catalogus staat (behalve dan in de prijslijst), maar dit is toch geen liefde op het eerste gezicht.

(quote=“Hieronimus, post:13, topic:101728, full:true”]
Een hersenpijnigende combinatie van zowel arabische als romeinse cijfers.

https://goo.gl/Hn4NDb
[/quote]

OMG🙏🏻 - ze bestaan dus echt!

Vind em op die foto anders aardig geslaagd, vooral die met de zwarte dial :slight_smile: