Mooie evolutie!
Mooie band!!
Vreselijk, zo’n band met een rechte aanzet ipv aansluitende endlinks. Daar wordt je nomos niet mooier van, in tegendeel.
Niet bij de kast aansluitende endlinks vind ik op een stalen band afgrijselijk…
Ook op een gouden band, of rubber trouwens.
Nomos heeft idd wel hele lange lugs, wat er mogelijk raar oogt
Ik zou sneller een Nomos kopen nu, met de stalen band optie. Ik vind de band zeer cool
Nope… gewoon lekker op leer of canvas laten…
Brrrr en dan ook nog een gematteerde band op een polished horloge
Zijn wij het een keer eens. Komt ook niet vaak voor he .
In combinatie met de niet aansluitende endlink vind ik dat dan weer een goede keuze; zo krijg je een klein beetje het contrast dat je ook met een leren band hebt.
Overigens ga ik ook niet meteen budget vrijmaken hoor, Nomos is niet echt mijn ding.
Ik zag er laatst 1 in het blauwe deel en dan ga je toch twijfelen. Maar ik denk dat ze me IRL tegen zouden vallen als je vintage gewend bent.
Dressers zijn sowieso niet zo mijn ding, maar moderne al helemaal niet. Het gros is zooooo saai
En al die ouwe Tissot’s van jou? Die jumbo’s bijvoorbeeld?
Jaren 30-40 dressers zijn een uitzondering, daar loop ik dan wel warm voor. Kan ook niet precies plaatsen waarom eigenlijk
Absolute top band niet te vergelijken met een normale stalen band.
Super comfortabel.
Ik vind het goed passen bij de gepolijsted kast vanwegege de gepolijste zijkanten van de band.
Ik heb er nog nooit een in het echt gezien of omgehad, maar het ziet er ook wel comfortabel uit om een of andere reden.