Nomos Store (online)

Een tijd geleden van een forumlid een Nomos Orion overgenomen (helaas nog niet toegekomen aan een NA topic).

Enkele dagen nadat ik het horloge bij Juwelier Tromp op een kortere band had laten zetten, zat het horloge ineens los om mijn pols; de band was losgekomen van de vouwsluiting. Gelukkig geen schade aan het horloge maar de schroef waarmee de vouwsluiting vastzat was gebroken. Bij Tromp hield men het helaas op domme pech - dit vind ik persoonlijk wel erg gemakkelijk; voor de nieuwe band erop werd gezet was er nog nooit iets geks gebeurd met de vouwsluiting - en bij een andere juwelier gaf men aan dit soort kleine onderdelen niet los bij Nomos te kunnen bestellen.

Zelf mailen naar Nomos werkte gelukkig beter! Twee mails op en neer en een nieuwe schroef was onderweg. Wat hierbij waarschijnlijk hielp is dat @rmen9 me inmiddels de (vrij recente) aankoopbon van de sluiting had gestuurd. Vriendelijke, snelle en professionele service van Nomos!

3 likes

Service daar is inderdaad eerste klas. Koop graag hun bandjes. Krijg je er altijd een persoonlijk briefje en wat mooie literatuur bij. Alles heel mooi verpakt. En dat al bij een bandje van EUR 50.

Ik kocht via de nomos store een vouwsluiting !
Kreeg ik die in een flinke doos met allerlei extra’s opgestuurd :hugs: