Nomos Tangente

Hallo allemaal,
Wat vinden jullie van de prijs van deze Nomos.

1 like

Jammer dat er geen doos en papieren bij zitten, het bouwjaar is dan ook niet makkelijk te achterhalen (weet niet of dat bij Nomos middels serienummers kan). De verdere informatie die erbij staat is ook wat karig. Ik denk dat de uiteindelijke prijs rond de €700-€800 zal liggen.

1 like

Dit is een veiling. Maar ik zou eerst zelf een zoekslag maken in de archieven alhier en chrono24 om te bepalen wat een goede prijs is.

1 like

Let er ook op dat je vanuit Zwitserland nog invoerrechten betaald. Ik reken altijd 25% (vrij ruim maar dan valt het niet snel tegen).

1 like

Bedankt voor jullie reacties. Klopt op Chrono24 zijn ze 500 a 700 duurder

Verkoper geeft aan dat vanuit Duitsland verzonden kan worden :smirk: dus dat scheelt weer.

1 like

Ah, niet goed genoeg gelezen haha

1 like

Een kwestie van goed lezen inderdaad. Hoe doen ze het trouwens? Twijfel dingetje.

Hebben die ook Glasbodem?

Op uhrforum staat er 1 uit 98 mer recente service voor 699… Misschien kun je daar wat van af snoepen :wink:

1 like

Lijkt me iemand die aan de grens woont… ganz einfach

1 like

Jij wil wel bemiddelen? Want uhrforum kom je geloof ik lastig op tegenwoordig. :stuck_out_tongue:

1 like

Als iemand echt interesse heeft dan ben ik wel bereid dat te doen, ja :slight_smile:

1 like

En als ie nog beschikbaar is :stuck_out_tongue:

1 like

Wel jammer inderdaad dat er geen papieren zijn.

Staat genoteerd… :sunglasses: Maar voor nu probeer ik niets te kopen… :crazy_face:

1 like

Je weet me te vinden als er wel wat op de planning staat :sunglasses:

1 like

Vrienden bedankt voor jullie expertise :smiley: zal nog even wachten met bieden?

Zou wachten tot het laatst… Max bedrag alvast opschrijven, en je daar aan houden als het zo ver is :wink:

Doe ik bedankt :fist_left: