Nomos tangomat / tangente

Ik ben vandaag bij onze juwelier geweest en helaas hadden ze alleen een grijze tangomat met datum liggen… , hij is zeker mooi maar niet zo strak herkenbaar als de witte.
Ik heb dus de witte tangomat met datum besteld :slight_smile:
Ook heb ik mooi even met de datumverstelling kunnen spelen en het gaat idd vrij gemakkelijk. Als je terug draait tot 21:00 dan voel je een tikje en dan kun je weer door draaien tot de 0:30.

Veel mensen zullen het niet geloven…maar de Nomos met slechts 38,3 mm oogt zelfs vrij fors; zal wel door het model en de lugs komen…

Maar toen kwam het:… 2 maanden levertijd :frowning: …en wachten is 1 van mijn slechte eigenschappen…na een rondje door de stad te hebben gelopen en een bakkie te hebben gedaan, wij weer terug en we hebben er een Nomos tangente zonder datum bij gekocht :smiley: …je leeft maar 1 keer en we willen genieten :wink:

Super … nu kunnen we mooi de 2 maanden overbruggen en dan kan mijn vrouw straks ook mooi een keer de kleinere dragen :smiley:

Van harte Joost. Ook ik had het gevoel, toen ik de 38mm zag, dat 'ie best groot oogt. Net als de Dynamic, niet te groot, niet te klein!

Wel grappig dat je nu ineens 2 aanwinsten hebt. Ook leuk voor je vrouw, kunnen jullie eens afwisselen. :smiley:

thnx… voorlopig is ie zeker nog voor mij , maar ze staat al te trappelen :wink:

Een vrouw die staat te trappelen…
doe je iets met drijven / wijn ? :wink:

Mooie aanwinst, tijdloos, strak, echt heel mooi
geniet er beiden van.

Proficiat!! Ik heb ook enige tijd gelden een Nomos Orion ‘voor mijn vrouw’ gekocht :slight_smile: Gelukkig mag ik hem ook soms dragen :slight_smile:

Gefeliciteerd, dat wordt genieten :smiley:

Ruud

Gefeliciteerd, ziet er strak uit (mij iets te strak, ik wil toch iets meer tierelantijn).

Mijn vrouw moet ik geen horloges omdoen, ze zijn altijd binnen de kortste keren stuk of de batterijen zijn heel snel leeg, terwijl ze toch normaal ermee omgaat. De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat mijn vrouw ook nooit, bij mijn weten, echt kwaliteits horloges heeft gedragen. Alleen verpleegsterhorloges hielden het bij haar uit.

Groeten, Tom.

Een hele mooie.

Toch weer wat anders dan de rest van je collectie,of heb ik het nou mis ?

Veel draagplezier (tu)

mooi, ik ben erg benieuwd hoe de Tangomat gaat bevallen!

mooi horloge ! het is wel even wennen om hij bij jouw te zien, had niet zo gauw gedacht dat je dit zou kopen 9 gezien al je andere aankopen ). gefeliciteerd ermee!

mooi horloge ! het is wel even wennen om hij bij jouw te zien, had niet zo gauw gedacht dat je dit zou kopen 9 gezien al je andere aankopen ). gefeliciteerd ermee!

verstand komt met de jaren :wink:

seamaster Schreef:

verstand komt met de jaren

mvrgr joost

hahaha, wat is verstand het horloge is behoorlijk mijn smaak, maar ik had niet zo gauw verwacht dat het jouw smaak is/was. Verder zijn al je andere aankopen ook niet mis, alleen van een andere orde. Hoewel ik ook wel ergens een keer iets massief staal wil, een colt ocean ofzo.