Nonderkanonnen wat een knoepert?

Wat vinden we van de nieuwe citizen promaster???
http://www.ablogtowatch.com/citizen-promaster-eco-drive-professional-diver-1000m-watch/

2 likes

Eerlijk? Of sugar coated?

Vreselijk lelijk. Hoezo?

Yup…its a biggun :joy:

"It will wear smaller"
Ja vast en zeker met 52mm x 21mm :joy:
Zelden zoveel bullshit in één artikel gelezen.

Nog een: [quote]
aBlogtoWatch has probably been part of the reason more people are interested in higher-end Japanese watches.
[/quote]
Mag ik even een teiltje

1 like

Dikke klok met een eigen smoel :+1:

1 like

Meen mij te herinneren met een prijsje van +2000 euris…pittig!

Wat een gedrocht! De verhouding tussen de diameter van de kast en de diameter van de wijzerplaat vind ik vooral erg storend

2 likes

Geweldig ding! Zou dit zelf nooit kopen maar ik word er wel erg blij van. Goed te zien dat ze bij Citizen geheel hun eigen gang gaan!

1 like

Ruim 21mm hoog. Is dat inclusief pols? Mijn hemel.

Het is wel een mooie opvolger van de autozilla natuurlijk en een beetje van de ecozilla.
Wel een stevig brok metaal natuurlijk maar dat hoort erbij, de eco en auto zijn niet veel kleiner.
Ik vindt hem wel cool.

groetjes Lenno

p.s. misschien worden de autozilla’s hierdoor wat goedkoper.

Eh, nou, ik heb een SRP639 waarvan de lugs deels schrouded zijn of in de kast zitten, en da’s met 47mm eminent draagbaarder dan een Hamilton pilot van 46mm met conventionele lugs. De Seiko SRP655, bijvoorbeeld, is met 50mm lugless vergelijkbaar.

Echt klein wordt het nooit, maar die dingen dragen uitstekend.

1 like

Dikke klok voor rijke duikers met enorme polsen… :joy:

1 like

Spuug Lilluk

1 like

Als er een zombie apocalypse komt alla Walking Dead dan slinger ik wel zo’n knots om mijn pols, kun je mooi zombies mee neer hoeken :joy:

2 likes

Eens. Ik wilde net de SRP655 aanhalen. Best bijzonder hoeveel het uitmaakt dat er geen uitstekende lugs zijn. Blijft een lomp ding, maar vooral in de hoogte.

2 likes

Tja, smoel is het juiste woord.
Het smoelt ook voor geen meter.

:wink:

:smiley: En toch loop ik liever met deze Citizen dan een hommage van Steinhart of elk ander horlogekopieerbedrijf.

5 likes

die duizend meter diep, ga je halen met deze. 1 x… :frowning:

Heb jij die? Ik ben erg tevreden met de SRP639, maar de SRP655 is zo enorm bruut… het jeukt.

En toch, ik vind die SRP’s, shrouded monsters, Tunas, baby Tunas of hoe je ze ook maar wilt noemen een stuk mooier dan de EcoZilla of die nieuwe Citizen die hier de revue passeert.