Nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar een G Shock gekocht

Ik had er eigenlijk nooit wat mee, met G-Shock’s “plastic gedrochten”, maar na wat uitzoekwerk is er toch een nieuweling in de horlogedoos gearriveerd; Een G Shock GW-M5610ER, zoals ie voluit heet. Nagenoeg “gloednieuw” overgenomen van @Victor70. Leuk ding, prima afleesbaar, solar, multiband, en met veel mogelijkheden.

Er was nog wat twijfel tussen deze, en zijn “dure” tweelingbroer, de GM-50001JF, maar of het nou echt zoveel uitmaakt vraag ik me af. In ieder geval is deze 55 gram plastic :slight_smile: voor mijn gebruik meer dan voldoende!

Nu eerst maar eens op G Shock-“cursus”…

17 likes

Welkom bij de club, ik betrap me er ook steeds vaker op dat ik deze om heb ipv een andere horloge. Nagenoeg onverwoestbaar. Veel plezier met de aankoop!

2 likes

Geloof het of niet, ik heb vorige week exact hetzelfde gehad. Ik draag/droeg nooit G-Shocks en vond het maar stom spul.
Maar na een HF-topic over vakantiehorloges ben ik overstag gegaan en kocht ik een gloednieuwe GW-M5610-ER.

Het is nu een week later en ik heb er ook al een combi-bracelet (staal/resin) bij besteld… Die verwacht ik volgende week… Hierboven plaatje van het net.

8 likes

Zo is het, een G-Shock hoort er gewoon bij (zie mijn bijdrage in Vandaag draag ik…) :thumbsup:

1 like

Shocking

1 like

En je voelt je gelijk 15 jaar jonger met zo’n ding :slight_smile:

2 likes

De square is gewoon hét G-Shock-spijtoptanten horloge :sunglasses:

Wegens leesbrilbehoefte kies ik wel steeds vaker voor mijn best afleesbare horloges, daar is mijn square helaas mede het slachtoffer van.

1 like

Dat moet ik niet hebben, ben ik gelijk niet meer bevoegd een biertje te drinken :grin:

2 likes

Atlijd goed zo’n square :+1:!

gr, HJR

Prima aanwinst, veel plezier ermee! :sunglasses:

Zeer praktische horloges, gebruik er zelf een voor de vakanties anders dan stadsbezoekjes, wil nog wel een legergroene rangerman of frogman of hoe ze ook heten, gewoon stoere dingen.

1 like

Mooi hoor!

Het gaat om het jongere “gevoel” he,
je hebt nogsteeds dezelfde afgeleefde kop natuurlijk :slight_smile:

1 like

Gelukkig dat sommige mannen alleen maar knapper worden :grin:

Heb deze nu ook al een jaar of 2. Voornamelijk voor vakantie en voor het sporten. Echt een topper, niet kapot te krijgen.

Goede keus en prima geschikt als hulpmiddel om overige horloges gelijk te zetten. Heb deze ook vorig jaar aangeschaft en ben er zeer content mee.:slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Veel plezier met deze solide alleskunner.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Herkenbaar, ik heb ook een nieuwe liefde, voorheen een paar Casio g-shocks en pro trekt gehad, maar die dingen werden steeds groter.

Helaas word ik ook dikker en vetter, maar niet om mijn pols.
Daarom was ik ook erg blij met de komst van de pro trek 3100t

Zit als gegoten en krijgt de meeste draagtijd de afgelopen 2 maanden,

2 likes

Er is voor alles een eerste keer :smile:
Geniet van je G-shock!