Nooit geschoten.... Graag informatie, prijsverschil

Hoi Koos, fijn dat je even reageert, zou je me een PM willen sturen over je advertentie, aangezien ik jou geen PM kan sturen?

ik vind het best hoor, geen probleem, het zal vast met een reden gedaan worden. Wees er dan helder over als je geen duidelijke definities wil afgeven en schrijf de redenen erbij. Nu is het zo’n stukje niemandsland

1 like

:thinking:

Oh enne, als de mods de indruk hebben dat iemand bijvoorbeeld een terugkeerder of een handelaar is kan het zijn dat je op TL1 bent ‘vastgezet’.

1 like

Ah, Ok, Er zit wel een rode rotor op hoor :slight_smile:

1 like

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel. Meestal zijn de antwoorden helpend en soms zijn ze helpend maar zuur. Alleen zure antwoorden moet je negeren.

3 likes

de definitie die hier staat is wat je kan per trust level, hier worden geen specifieke definities gegeven qua tijdsduur, wat de definitie is van actief zijn etc, moet je dagelijks hier wat doen? of wekelijks of?

Naar mijn idee een niemandsland.

Het zou eerlijker zijn om er neer te zetten iets in de trant van: Nee, we geven geen specifieke definities van hoe je iets kan bereiken, wanneer je een normale actieve forum gebruiker bent zul het vanzelf worden of niet. Daarbij dan ook aangeven waarom je het niet specifiek wilt aangeven

1 like

Het gaat om de reis niet om de bestemming.

1 like

mee eens hoor, maar geef dat dan ook aan in normale taal

1 like

Er staat helaas niets bij over waarom ik iemand geen persoonlijk bericht kan sturen als reactie op een advertentie. Ik had het topic wel gelezen, maar het is niet helemaal compleet…

Je moet het wel even helemaal lezen hè … :sunglasses:

Staat allemaal keurig uitgelegd:

Oh enne, dat je het er niet mee eens bent is natuurlijk prima!
Ook daar is aan gedacht:

Oftewel, Jur even een PB sturen. Mijn ervaring is dat hij je in beginsel keurig te woord staat.

Je hebt gelijk, dat staat er niet bij. Impliciet natuurlijk wel, nl. dat je tot TL2 niet actief kan zijn in de horlogemarkt. Ook dat heeft een reden. Anders worden mensen alleen maar lid om te handelen. De beheerders zien liever actieve leden, het is immers een forum en geen marktplaats.

Het is allemaal niet zo lastig te begrijpen.
Gewoon lekker meedoen en je gedragen, komt het helemaal goed … :wink:

4 likes

Nee, dank je, drink ik niet.

1 like

Ik probeer slechts een medelid zich niet bezwaard te laten voelen over de vraag die hij stelt…

Laten we dit topic niet verder belasten met ons meningsverschilletje (meer is het niet) over het wel of niet bestaan van domme vragen.

1 like

Welles :anguished:

3 likes

In het ziekenhuis wordt een snee op kweek gezet. Dus dat is een Sneekweek. Hoe lang zo’n kweek duurt, is heel verschillend en van veel factoren afhankelijk, moeilijk te beantwoorden. En de plaats kan overal zijn, dus moeilijk te beantwoorden

5 likes

Hoi KoosR,
ik wou reageren op je Oris Classic Date advertentie maar schijnbaar heb jij priveberichten uitgeschakeld staan…

Als je er een apenstaartje voorzet [een tag plaatst] krijgt Koos een melding.
Dus @KoosR … kassa 2 ajb! :wink:

1 like

Goedemiddag! Vraag maar raak hoor,

Gr,Koos

1 like

Gaat om je advertentie.
Kun je beter even via PB doen denk ik. @Pygmy kan jou geen bericht sturen, dus misschien even andersom … :sunglasses:

Ik vind dat je THrustlevel iets te privé is, en buiten HF moet blijven.

1 like

Doe ik ,bedankt

1 like