Nooit meer UPS !

ik start net zulke topics om geen ban te krijgen en een level te zakken…:joy:

1 like

Altijd met veel plezier gebruik gemaakt van Kiala.
Gemakkelijk betaalbaar en het ging altijd goed.

Na overname door UPS ging het direct mis.
Eenmaal bleek dat de winkel waar ik altijd het pakje ophaalde er mee was gestopt. (Voorwaarden van UPS waren volgens de winkelier onredelijk) Ik wist het niet en kon het afleveradres echter nog wel kiezen. Vervolgens kreeg ik bericht dat het pakket ergens anders was afgeleverd.
Tweede keer ging het helemaal mis, pakket werd afgeleverd aan de andere kant van het land. Doorsturen was niet mogelijk en de enige optie was dat het pakket retour ging naar de afzender. Ik zou het dan opnieuw moeten bestellen, maar omdat het om sale Rtiklen ging kon dat niet.

Nooit meer Kiala.

Overigens is de term “dood aan” wat overdreven wat mij betreft.

1 like

Ik heb tot twee keer toe een mail gestuurd om te vragen waar mijn pakje bleef. De site van UPS gaf aan dat er binnen 24 uur een antwoord zou volgen. Tot op heden geen reactie gehad op mijn mails. Gelukkig inmiddels het horloge ontvangen. @williams bedankt.

Neem een bedrijf over stuur de helft van het personeel naar huis en verhoog de tarieven.
Geboefte! :thumbsdown:

Grt.

Ik maak voorlopig geen gebruik meer van Kiala.

Jeetje, wat knullig dat doorsturen niet mogelijk Is… :thumbsdown:

PostNL zelfde drama’s, keer op keer. En doen alsof hun neus bloedt. Oh, en zich ook nog Koningklijke noemen, prutsbedrijven zijn het. Hulde aan DHL en DPD die het (tot nu toe altijd) top hebben gedaan bij mij.

Oeioei, gisteren zojuist via Kiala/UPS een pakket met koffiezetapparaat naar Visé gestuurd. Nou ja, we wachten het maar af. Het was tenslotte op verzoek van de Waalse Marktplaatsklant,

Heb wel eens een horloge verstuurd met Kiala rond de feestdagen, dat duurde ook wéken lang!

Blijkbaar moet je van een van de dure diensten gebruik maken om een beetje zeker te zijn. Helaas bevestigen de redelijk betaalbare diensten PostNL en Kiala dat goedkoop duurkoop is…

Klopt, meeste webwinkels zijn heel accuraat en dan wordt het verziekt door een slechte pakketdienst omdat het zo goedkoop mogelijk moet.