NOS Edox Delfin op de kop getikt

Toch wel erg in mijn nopjes met deze. Eindelijk tijd gevonden voor wat snelle foto’s. Ik zat al een tijdje te zoeken naar een mooie Edox Delfin maar vaak vond ik het model en/of de staat niet goed. Een vintage mag best wat gebruikssporen hebben maar liefst geen schade aan de wijzerplaat, duidt toch op vocht oid.

Tot ik deze vond. De blauwe sunburst plaat is prachtig, en ook de rode tip op de secondenwijzer is een detail waar ik vrolijk van wordt. Er zat een lelijke band bij dus op een croco gezet voor nu.

Hier wat plaatjes:

De sticker zit zelfs nog op de achterkant!

Op wat lichte (opslag?) sporen na echt in prachtvorm. Zie de afwerking van de kast :slight_smile:

Ook hier mooi details van de kast, het dikke plexi en de grote uurmarkers.

23 likes

Prachtig! Lijkt me zeer gaaf om een keer een NOS vintage op de kop te tikken.

1 like

Thanks. Gevalletje “heel lang wachten”.

Mooie aanwinst! Heel veel plezier ermee! :relaxed:

Juwelier Langeler in Made verkoopt regelmatig dit soort horloges. Ik kocht bij hem al verschillende keren naar grote tevredenheid :relaxed:

1 like

Heel begrijpelijk dat je zo blij bent met dit mooie klokje! :+1:

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Altijd goed als je een horloge NOS op de kop kan tikken. Je komt ze steeds minder vaak tegen en het is toch wel leuk om alles compleet te hebben. Alhoewel de doos en papieren vaak toch opgeborgen worden.

Prachtig! Van harte.

Mooi zeg! Geniet ervann!

Mijn beste,

Veel plezier met deze magnifieke aanwinst!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Top. De groeten van 2 andere Delphins.

1 like

Wow die zijn prachtig! Model en kastvorm hebben echt iets bijzonders. Mooi om te zien dat deze oudjes nog steeds mee gaan :slight_smile:

Mooie Edox, en dat je hem NOS gevonden hebt maakt het wel bijzonder.
Geniet van de nieuwe aanwinst, veel draagplezier toegewenst.