Nos?

Kom deze net tegen op de baai.
http://www.ebay.nl/itm/SEIKO-CHRONOGRAPH-AUTOMATIC-CALIBER-6138-8030-VINTAGE-/271021238452?pt=Wristwatches&hash=item3f1a1fe8b4
Begint met een forse prijs,ben benieuwd waar dit op uit draait.

Ik begrijp niet waarom mensen iets als “nooit gedragen” verkopen en vervolgens foto’s met transpiratieresten plaatsen…:wink:

Maar toegegeven; hij ziet er nog wél netjes uit;)

Hmm, een unieke kans. Ik denk niet dat het horloge weg gaat voor de vraagprijs.

p.s. Check ook de rest van zijn museum stukken.

ticothijs82 Schreef:

Hmm, een unieke kans. Ik denk niet dat het horloge
weg gaat voor de vraagprijs.

p.s. Check ook de rest van zijn museum stukken.

Denk niet dat ook maar 1 van zijn andere horloges verkocht gaat worden voor een prijs in de buurt van de nu kopen prijs.

Bert1 Schreef:

ticothijs82 Schreef:


Hmm, een unieke kans. Ik denk niet dat het
horloge
weg gaat voor de vraagprijs.

p.s. Check ook de rest van zijn museum stukken.

Denk niet dat ook maar 1 van zijn andere horloges
verkocht gaat worden voor een prijs in de buurt
van de nu kopen prijs.

+1!
Rechtstreeks het museum in, met die handel, zijn eigen museum welteverstaan:D

Mijn god wat een prijzen zeg…

Even geplakt uit een ander forum over dit horloge:

Back to the first watch you pictured. I actually emailed the seller asking why there was no caseback or QA sticker on a NOS watch and why it has a Seiko Quartz bracelet and hang tag (that bracelet is not the original). His answer is that he removed any stickers before taking the pictures (yeah right…), and that the bracelet and tag were how it came from Seiko (yeah right again…)

So, be warned, while that 6138-8030 that is being sold is in exceptionally nice condition, it is not new and never used or NOS as described. It is an exceptionally nice condition piece that has been fraudulently put together to give the appearance to the casual collector of being NOS. This is not an uncommon pattern of behavior for that particular seller either, I remember a recent post about a supposed NOS 7A28 he was selling that had a hang tag placed on it from a dress watch…

€ 400,- voor een RayBan zonnebril ???

€ 1.150,- voor deze “vintage” Seiko ???

http://www.ebay.nl/itm/VINTAGE-SEIKO-DIVERS-200-M-SAWTOOTH-TUNA-CAN-/271016166658?pt=Wristwatches&hash=item3f19d28502

Is die man niet goed bij zijn hoofd, of zoekt hij bewust kopers die niet goed bij hun hoofd zijn ?

Paul.

Paul Jenner Schreef:

€ 400,- voor een RayBan zonnebril ???

€ 1.150,- voor deze “vintage” Seiko ???

http://www.ebay.nl/itm/VINTAGE-SEIKO-DIVERS-200-M-
SAWTOOTH-TUNA-CAN-/271016166658?pt=Wristwatches&ha
sh=item3f19d28502

Is die man niet goed bij zijn hoofd, of zoekt hij
bewust kopers die niet goed bij hun hoofd zijn ?

Paul.

Het gaat allemaal om de mogelijkheid om een voorstel te doen.
Door een heel hoge nu kopen prijs, hebben mensen de neiging meer te bieden, dat bij een lagere nu kopen prijs.

De aanbieder verwacht echt niet de volle prijs te krijgen.

hij mag blij zijn als ie er €200 voor krijgt …wat een onzinnige prijzen