Not new but not visiting enough

Is dit een taalkunstenaar klas of hebben we het hier over horloges…

9 likes

Dat komt vrij regelmatig voor dat het hier over horloges gaat. Maar eerlijk gezegd snap ik ook niks van je hele post hier.

De titel snap ik niet terwijl ik best redelijk Engelstalig versta, lees en praat.

Ok, dan denk ik die heeft hem

Vervolgens lees ik dit?

Je mag mij een zeurpiet vinden of een

Maar dan kan ik denk ik van jou nog wel wat taalkunstjes leren :wink:

1 like

If you can Dutch, butt if you’re going to write English, why don’t you do it right then?

4 likes

:thinking:

3 likes

Dude

Nee, de rest van de zin loopt wel lekker…:joy:

10 likes

I get it. :joy:

3 likes

Ik heb nog diverse speciale horloges om jullie te tonen maar jullie keuvelen liever,
Ik wens jullie een fijn weekend
Eddie

5 likes

Fijn weekend Eddie, kom gauw nog eens op visite. :slight_smile: Ik zie dan graag je diverse speciale horloges. Zijn die ook one-off? :smirk:

3 likes

Iemand zal hier ook niet snel een kans krijgen of het voordeel van de twijfel. Ik kan me voorstellen dat Eddddie zijn ontvangst niet echt als heel hartelijk heeft ervaren.

Je verwacht op een horlogeforum misschien ook niet dat mensen zo enorm zaniken over taalgebruik.

7 likes

Wat een azijn pissers weer zeg… Hij had inderdaad wel iets beter kunnen nadenken over hoe hij het bracht.

Mischien moeten mensen hier even wat zand weghalen uit de vagina ofzo. De topics, eitje bakken bij je horloge is meer zinlozer (vind ik)

Probeer is opbeurende kritiek. Is beter.

2 likes

Misschien kan TS voortaan gewoon in de voertaal posten i.p.v. een vreemde taal…?
Zeker als eerste bijdrage komt het enigszins vreemd over.

No hard feelings however :wink:

3 likes

5 likes

Enigszins vreemd is relatief en ook mede afhankelijk van de tolerantie van de ander. Dan is er ook nog zoiets als voordeel van de twijfel. Er wordt hier vaak nogal scherp gereageerd naar nieuwelingen. Dat is jammer.

4 likes

Of gewoon achter de voorhuid vandaan…? :thinking:

1 like

Eddie is al een dikke anderhalf jaar lid. :wink:

De keuze voor het Engels begrijp ik niet zo goed, maar Eddie is niet de enige die het hip vindt om Engels te gebruiken op het forum. Dat daar iets van gezegd wordt begrijp ik wel, en eerlijk gezegd waardeer ik het zelfs juist. De Engelse taal heeft hier niets te zoeken, en juist degenen die zich er graag van bedienen, beheersen hem vaak zo slecht dat er misverstanden door ontstaan. :zipper_mouth_face:

Ik hoop vooral dat Eddie de volgende keer meer mooie plaatjes plaatst. De JLC vind ik erg bijzonder! :hugs:

4 likes

Inkább nekem inkább magyarul válaszol, mint …?

Fijne avond verder :+1::wink:

Wat is je punt?

Potverdorie, nu heb ik zin in goulashsoep.

6 likes

Dat we hier aan een Nederlandstalig forum deelnemen en het niet bevorderlijk voor de communicatie is als we in vreemde talen gaan posten.

2 likes

Ik werd er wel vrolijk van.

4 likes