Jij tilt het topic naar een hoger niveau. #twente
Hij communiceert toch in Nederlands. Van dat ene zinnetje in het Engels moet je niet zoān big deal maken
Disclaimer: bij voorbaat excuses voor het anglicisme
Er waren tijden dat ze hun hand niet omdraaiden voor ān Paula, de Almelose karmis of ān Spaansān. Maar de Boerendansgroep van Vrouwen van Nu krijgt de beentjes niet meer de lucht in. Onlangs is de knoop toch doorgehakt: de vrouwen hangen hun klompen aan de wilgen. Spijtig dat ze het 60-jarig bestaan in 2021 nĆ©t niet halen. āMaar de ƩƩn kan de benen niet meer opbeuren, de ander krijgt de arm niet meer omhoog. Verder huppelen is geen optie.ā
Not new but not visiting enough
1 off my watches
I rest my Kees
Een hoge level kan einstein niet eens meer bewerkstelligen. Is mijn bedoeling ook niet. Stelletje miepkezen omdat het een nederlandsch talig forum is. Plak er dan ook geen linkjes bij van engelstalige sites en dito filmpjes.
Maar goed, zoals al eerder is aangegeven, als je het niet wilt lezen, lees het dan niet. Weer wat geleerd!
, More please!!!
Wait, what?
niet voor de bakker. Hahaha
Laat ze maar kletsen, je hebt een prachtige JLC en wie weet wat nog meerš.
Ī©
I guess weāll never know now, after the way we treated him.
You are welcome
Kom terug Eddy
Oei⦠āprobeer eensā, die is wel erg hoor. Net zo erg als āme horlogeā⦠Als we dan toch zeuren.
Very cool one!
Wat denk je? Laat ik is ook meedoen? Oh oh oh⦠Held.
Navy Seals met een JLC? Dat zijn dan wel de Elite-Sealsā¦
Badoemtsj
Ja mee is.
Kuddegedrag voornamelijkā¦
Nu ga ik weer leuke dingen doen. Even rammelen op de ktm! Ik wens iedereen een fijne dag toe en aan de TS: mooi horloge hoor. Daar gaat het uiteindelijk ook om hier. Niet om āverkeerde zinnenā of verkeerd gebruik van gramatika. Niemand is perfect en je bent nooit oud genoeg om te leren of van je gemaakte fouten iets op te steken. Ik ga dat āisā proberen .