Not new but not visiting enough

Jij tilt het topic naar een hoger niveau. #twente

3 likes

Hij communiceert toch in Nederlands. Van dat ene zinnetje in het Engels moet je niet zo’n big deal maken :+1::wink:

Disclaimer: bij voorbaat excuses voor het anglicisme

3 likes

Er waren tijden dat ze hun hand niet omdraaiden voor ’n Paula, de Almelose karmis of ’n Spaans’n. Maar de Boerendansgroep van Vrouwen van Nu krijgt de beentjes niet meer de lucht in. Onlangs is de knoop toch doorgehakt: de vrouwen hangen hun klompen aan de wilgen. Spijtig dat ze het 60-jarig bestaan in 2021 nĆ©t niet halen. ā€žMaar de ƩƩn kan de benen niet meer opbeuren, de ander krijgt de arm niet meer omhoog. Verder huppelen is geen optie.ā€

6 likes

Not new but not visiting enough
1 off my watches

I rest my Kees :wink:

2 likes

Een hoge level kan einstein niet eens meer bewerkstelligen. Is mijn bedoeling ook niet. Stelletje miepkezen omdat het een nederlandsch talig forum is. Plak er dan ook geen linkjes bij van engelstalige sites en dito filmpjes.

Maar goed, zoals al eerder is aangegeven, als je het niet wilt lezen, lees het dan niet. Weer wat geleerd!

1 like

:raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:, More please!!!:wink:

Wait, what?

5 likes

1 like

:joy::joy: niet voor de bakker. Hahaha

1 like

Laat ze maar kletsen, je hebt een prachtige JLC en wie weet wat nog meeršŸ˜€.

Ī©

3 likes

I guess we’ll never know now, after the way we treated him.

1 like

You are welcome

3 likes

Kom terug Eddy :scream:

2 likes

Oei… ā€œprobeer eensā€, die is wel erg hoor. Net zo erg als ā€œme horlogeā€ā€¦ Als we dan toch zeuren. :persevere:

2 likes

Very cool one!

Wat denk je? Laat ik is ook meedoen? Oh oh oh… Held.

2 likes

Navy Seals met een JLC? Dat zijn dan wel de Elite-Seals…

Badoemtsj

Ja mee is.

6 likes

Kuddegedrag voornamelijk…

3 likes

Nu ga ik weer leuke dingen doen. Even rammelen op de ktm! Ik wens iedereen een fijne dag toe en aan de TS: mooi horloge hoor. Daar gaat het uiteindelijk ook om hier. Niet om ā€œverkeerde zinnenā€ of verkeerd gebruik van gramatika. Niemand is perfect en je bent nooit oud genoeg om te leren of van je gemaakte fouten iets op te steken. Ik ga dat ā€œisā€ proberen :joy:.

2 likes