Nou deze is het geworden

Afgelopen week ben ik in Basel geweest en heb daar nog eens goed naar de Breitling Super Avenger gekeken. De zwarte plaat ziet er inderdaad heel mooi uit. En vooral die kroon en pushers zien er echt heel solide en stoer uit. Ook die 48,4mm staat goed om mjn pols. Ik bestel hem met stalen en lederen band.
De Breitling stand

De Super Avenger in de wand.

En van dichtbij

En nog één

En een hoop sneeuw toen we naar huis gingen

Al met al veel moois gezien en ben zeker van plan nog eens te gaan. Alleen wordt het voor particulieren wel steeds moeilijker om ergens een praatje te maken.

Van harte Jurgen. Wanneer kun je hem verwachten??
Ik heb bij Breitling alleen maar de visjes gezien…

Dat met het praatjes maken voor partikulieren is zeker bij de hele grote merken wel moeilijk. De kleinere merken namen wel alle tijd voor iedereen.

gr,
Hans Mennink

Ja, die vissen waren echt heel mooi. Helaas hadden ze van elk type breitling maar één uitvoering tentoongesteld.

De kleinere merken willen inderdaad wel een praatje maken, dat zijn ook vaak meer liefhebbers dan alleen verkopers.

Wat ik niet echt had gedacht is dat de mooie dames bij Rolex ook nog echt verstand van zaken hebben. Helaas heb ik geen foto van ze genomen, dat doe ik volgend jaar maar dan.

Waarom zouden zakenvrouwen niet ook mooie dames kunnen zijn? :slight_smile:

Dat belooft wat…
jammer dat zo’n beurs niet in NL word gehouden. Het lijkt mij mooi om in zo’n snoepwinkel te mogen lopen.

Ben bang dat ik dan wel zonder snoepjes de beurs zal verlaten.

Mooie Breitling (en dat zegt wat voor mij!) Jürgen! Hoe lang is de wachttijd nu?

Volgens mij kost het een week of twee / drie voordat hij binnen is. Ik moet hem dan nog wel afhalen in Zwitserland.

hoi Jürgen,

gefeliciteerd met je aanschaf, je maakt er wel een feestje van “even afhalen in zwitserland” :wink:
ook mooie foto’s , ik had al wel gehoord over de visjes in de breitling stand , maar nu ook iets van gezien.