Nr. 32 van 50

Deze week al ontvangen na zeer spoedige afhandeling door Eddie van Timefactors.

Wederom prachtig verpakt in een travelcase voor twee horloges. Het is de blauwe uitvoering geworden van de nieuwe Precista PRS-3 LE. Nr. 32 van 50. Uitgerust met een ETA 2824-2 dus degelijkheid gegarandeerd.

Deze Limited heeft een afwijkende bezel en wordt geleverd met een extra rubberband in de kleur van de wijzerplaat. In dit geval dus blauw. De zware metalen band heeft echter de voorkeur en zal die voorkeur ook zeker gaan behouden. Mooi afgewerkt met solide schakels en een stevige vouwsluiting.

De Pics:

Zoals gezegd, nr.32 van 50. Daarna komt de non-LE met een andere bezel.

Een niet te dikke kast om deze automaat te huisvesten. Perfect afgewerkt en keurig gepolijst van de zijkant.

De bovenkant van de kast en lugs is niet gepolijst, wat op onderstaande foto goed te zien is. De afwerking sluit daardoor perfect aan op de band.

Van de bovenkant heeft de kast een beetje een cushion vorm. Op onderstaande foto nog niet zo goed te zien door de reflectie van de travelcase.

Hier op een wrist shot is die vorm al een stuk beter te zien. Let ook op het kleur verschil van de wijzerplaat in vergelijking met bovenstaande foto. Dat komt niet door de camere maar puur door de lichtval. De wijzerplaat lijkt soms wat 'grauwig’en helder blauw als er veel licht op valt.

Hier samen met zijn broertje, de PRS-50-B die vandaag van een nieuwe band is voorzien.

En omdat ik er blij mee ben nog een wrist shot!

mooi, straks even op de timefactors site gaan kijken…ben benieuwd naar de zwarte versie
Veel plezier er mee…

Groeten
Broes

Práchtig horloge! Gefeli met deze aanwinst.

Lekkere frisse verschijning! veel plezier ermee :)-D

Gefeliciteerd :)-D met je nieuwe duiker en veel draagplezier.

Zeer mooi (tu)

Geniet er van!

Super!!
Veel plezier echt een pracht horloge!

groet landrover110

Deze is ook mooi, zeker de combi van matte en gepolijste delen, doch zou ik mogen kiezen uit deze 2 dan koos ik de PRS50-B…toch eens op hun site gaan kijken wat ze nog meer hebben, ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.

Wow, wát een schitterende klok! (tu)

Echt een prachtig horloge!! (tu)

groet,
Malus

Erg mooi!

Beetje jaloers… Erg mooi, dat ze maar veel polstijd mogen krijgen!

Eric

Fraai hoor, die zal zeker snel uitverkocht zijn!

Proficiat met je mooie duikers. De kast is erg apart, ik vind het wel wat. Mijn voorkeur gaat naar die zwarte, maar vind die oranje wijzer weer een beetje te opvallend. Prima voor een prof duiker, maar ik hou meer van een effen kleur: dus hier zelfde kleur als de urenwijzer.

Dank U allen! (tu)

Tsjonge jonge jonge, wat een mooie klok.
Ik vindt m echt super, vooral in het blauw juist