Nr1 duiker! Wat is jouw nr1 duiker?!

:slightly_smiling_face::+1:

12 likes

Die prijs/ kwaliteit verhouding vind ik geweldig bij de mako.:+1:

De bovenste is datum met de gepatenteerde big date. Zelfde hoogte van de losse analoge datumschijf welke simultaan verspringen. De onderste is jaar weergaven :wink: (20)20.

De fundamentele innovatie van de heer Oechslin in de Perpetual Acqua zijn de octrooien EP1351104B1 en CH696861A5 - hierbij is het gebruik van gestapelde tandwielen om de kalender te bedienen, ter vervanging van de hendels en veren in traditionele eeuwigdurende kalenders. Dit maakt de bidirectionele aanpassing van de kalender mogelijk, en maakt het mogelijk dat de datum simultaan om 0.00.uur verspringt.

1 like

4 likes

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/US_Navy_040730-N-1234E-002_PCU_Virginia_(SSN_774)_returns_to_the_General_Dynamics_Electric_Boat_shipyard.jpg +R

Edit: JEZUS IK KAN HIER GVD NIET EENS EEN PLAATJE VAN EEN ONDERZEEËR LINKEN

3 likes

Na lang twijfelen tussen deze en de Tudor BB41 toch voor de LLD gekozen omdat het een retro model is én ik deze zo stijlvol vind dat je deze ook prima formeel kan dragen, soort van duiker en dresswatch ineen dus!

Titel is overigens wat is nummer 1 en er wordt gevraagd naar een top 3, ik vind dat verwarrend. Sowieso, maak een keuze ipv lijstjes maken :wink:

12 likes

Je moest toch kiezen? :thinking:

Klopt, top 3

:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Nou. Dat er twee zijn.

Doen we erbij dan :wink:

Semi retro

Draagcomfort

5 likes

Ik denk dat dit de meest veelzijdige duiker is om overal bij te dragen. Dat maakt hem ook iconisch.

De beste als het echt op professioneel duiken aankomt betwijfel ik.

Lijkt deze mij beter geschikt met al z’n safety features. :wink:

8 likes

Deze :stuck_out_tongue:

8 likes

Zo moeilijk is dat toch niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Kijk ernaar op dit moment naar :blush: en de datum uitlijning is in orde. Ziet er idd wel een beetje vreemd uit op de foto?. denk vertekend beeld door de foto hoek. Wanneer je naar de foto van 20 januari kijkt is deze goed uitgelijnd :blush:

1 like

Dà mende gij nie?! Ik kreeg het na 3 keer proberen niet voor elkaar :rofl:

Als je een afbeelding in je bericht zet kan je ook van het Web selecteren, plaats daar de link in en je hebt jouw gewenste resultaat :ok_hand:t2:
Nou zet hem op en laat je nieuwe vaardigheid zien :grin:

1 like

Edit: FUCK YEAHHHHH!

3 likes

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

1 like

Leuk hoor jongens!

Hier een leuke 200mtr WR duiker voor € 70,-!

12 likes

1

2

3

10 likes