Nring

Bandje gekocht van @Nring.
Vriendelijk persoon, snelle en correcte deal.
:+1:

1 like

Wederom een vlotte deal met @nring achter de rug. Ik wilde eigenlijk een custom meme maken maar vanwege gebrek aan inspiratie dan maar een funny plaatje. Tot de volgende! :ok_hand:

1 like

Bandje overgenomen van @Nring.
Fijne communicatie en snel verstuurd. 100% aanrader.

1 like

Fijne deal gemaakt met @Nring nadat hij reageerde op een zoekertje van mij.
Hij vroeg een nette prijs dus we hebben de deal snel in orde kunnen maken. Met de nadruk op snel want het pakketje werd dezelfde middag nog op de post gedaan en kwam bomproof aan.
Het horloge was zoals omschreven en er zat ook nog leuk extra leesvoer bij.
Fijn zaken doen met deze vriendelijke HF’er en zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Horloge verkocht aan @Nring. Fijne communicatie en vlotte betaling, zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Tja, wat moet ik zeggen. Deal no2 met Gino. Horloge verkocht. Hij had het geld al overgemaakt voordat ik erom had hoeven vragen. Erg aardige gast, van harte aangeraden!

1 like

Ik heb een horloge overgenomen van @Nring. De communicatie en afhandeling was prettig. Postnl deed even moeilijk, maar na wat telefoontjes van Nring kwam het uiteindelijk toch goed. Een goede ervaring. En daarmee een aanrader. :+1:

1 like

Ook hier ga ik mij aansluiten. Prima deal met @Nring, horloge aan hem verkocht. Beetje kletsen en we behoren tot de “klein polsen” club.

1 like

Horloge overgenomen van @Nring. De deal was in 10 minuten beklonken en 1,5 dag later heb ik hem om de pols. Snelle reacties en bomproef verpakt; super deal dus!

1 like

Hier ook van Gino een horloge overgenomen; correcte beschrijving en afwikkeling . Aanrader👍🏻

1 like

Wederom een prima ervaring met @Nring aka Gino.
Prettige communicatie en een snelle deal…
Bedankt en wellicht tot een volgende keer :ok_hand:t2:

1 like