Nring

Top @Nring . Super snel in huis en minstens zo mooi als beloofd.
Goed verpakt!

Dank Gino!

1 like

Tooltje verkocht aan @Nring. Snelle en prettige afhandeling. Any time again :+1:

1 like

Gino @Nring is iemand van de vlotte betaling, vriendelijk contact, snel reageren en een passie voor horloges en auto’s.
Zeker voor herhaling vatbaar!
:+1:

1 like

Mooie Meistersinger verkocht aan Gino @Nring. Prettige communicatie en vlotte afhandeling.
Top.

1 like

Bandje aangeboden aan Gino (@Nring) nav. een ‘gezocht topic’. We kwamen snel bij elkaar, gisteren het bandje verstuurd en vanmiddag keurig feedback dat het ontvangen is.
Prettige communicatie, vertrouwd gevoel … goeie deal. Aanrader! :ok_hand:

Ik schrijf normaal, “veel plezier ermee” maar in dit geval zeg ik: Succes met de (door)verkoop! Het is een catch & release geworden, kan gebeuren. Ik zou hem zo van je terugkopen, ware het niet dat ik inmiddels een andere band heb gekocht. :sunglasses:

1 like

Band verkocht aan Gino @Nring. Sympathieke communicatie, vlotte betaling en keurig aankomst gemeld. Wil dan ook graag Gino van harte aanbevelen :+1:t3:

1 like

MN-strap van @Nring overgenomen. Snel verzonden, bandje zag er top uit en vriendelijk contact. Aanrader!!

2 likes

prima ervaring met @Nring . Prettige communicatie, vlotte betaling en daardoor een vlotte deal. Aanrader!

1 like

Snelle deal gemaakt met @Nring. Geen gezever over de prijs, snelle betaling en verder prettige communicatie. Een deal zoals hij hoort.

Dank :+1:t2:

1 like

Erg prettige deal gedaan met @Nring, fijne communicatie en snelle verzending :+1:

1 like

@Nring trekt het forum leeg als ik zo de recente reviews hierboven zie :joy: en dat is mooi want er is goede communicatie en snelle betaling en bevestiging na ontvangst :+1:t2:

1 like

Prima deal gedaan met Gino aka @Nring! Prima communicatie, snelle betaling…

Geniet van de GS! Dat moet wel lukken, denk ik!

1 like

Mooie deal gedaan met Gino aka @Nring

Snelle communicatie en snelle verzending, niet zo snel als de Nring zelf (5min19) maar daarvoor is het ook een ‘einzeiger’ , de rustuitstralende. TU for Gino :+1:

1 like

Gino is een echte horlogeliefhebber. De sarb033 zal in goede handen bij hem zijn. Zeer prettig contact en vlotte betaling.

Aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van Gino (@nring) super snelle verzending en goed in communiceren. Duidelijke foto’s en eerlijk over de staat van het horloge. Wat na mijn en zijn mening in goede staat is!

Al met al, genoeg vertrouwen om Gino een horloge op de post te laten doen!

1 like

Gemodde Seiko 5 aangeschaft bij Gino. Vlot en vriendelijk contact, goed verpakt en ik blij met mijn nieuwe 5je.

1 like

Vandaag een SARB017 overgenomen van Gino. Snelle en bovenal vriendelijke communicatie en vroeg een schappelijke prijs. Aanrader wat mij betreft! Dank @Nring!

1 like

Groene RSM strap van Gino overgenomen.
Niet van nieuw te onderscheiden, goede prijs, snelle communicatie en vlotte levering.
Prettig om zaken mee te doen.

1 like

Ik heb een vintage Omega verkocht aan @Nring . Vliegensvlug had ik een reactie op mijn zoekertje en voor ik het wist hadden we een deal!

Vlotte communicatie en snelle betaling, helemaal top! Aanrader :ok_hand:

1 like

Fijne IWC Fliegerchrono overgenomen van @Nring . Snelle communicatie en verzending, fijne transactie!

1 like