NTH Näcken (Zwaardvis)

De meeste kennen vast de microbrand NTH wel!? Heb er zelf nooit een gehad, maar het schijnen goede en fijn zittende horloges te zijn en bv zo’n Näcken vind ik ook erg mooi. Het is een mengelmoesje van verschillende modellen, lume op de kroon en leuke kleuren.
Nu zag ik vandaag dat er nieuwe kleuren aan komen, met als leuk dingetje de NTH Näcken Zwaardvis, die natuurlijk oranje is.:smile: Ik ben zelf eigenlijk niet zo van de oranje wijzerplaten, maar vind die Nederlands naam wel geinig.
Wat vinden jullie trouwens van NTH? Ik hoor hier op het forum namelijk weinig over.


2 likes

Leuke horloges van Chris Vail, die van de Lew&Huey horloges.

De reden dat je ze hier niet zo vaak ziet zal wel te maken hebben met het feit dat ze meestal van over de grote plas moeten komen, met de nodige BTW en importheffingen tot gevolg.

Dat klopt ja, en ook de reden waarom ik er nog geen heb.
Er staat trouwens, volgens mij, wel een NTH te koop in het blauwe gedeelte.

Deze dus.
Niet van mij.

1 like

Ik ken het merk dankzij TGV van The urban gentry channel op Youtube. Hij heeft zelf een blauw/ witte met snowflake wijzers en is er erg blij mee. Vrijwel alles is heel snel uitverkocht op de website van NTH.

1 like

Ik had net gisteren deze foto opgeslagen in mijn “duikers met kleurtjes” mapje.

Niet perfect, maar wel leuk.

4 likes

HFLE2018 materiaal?

De EMG is al de HFLE van 2018. :yum:

1 like

Een soort Tudor hommage.

Ik draag deze vandaag

4 likes

Heel vet!!!:heart_eyes:

Heb je deze uit Amerika over laten komen?

Zwaardvis is ook de naam van een inmiddels afgevoerde NL onderzeeër :wink:

Nee, vroeger besteld op http://www.janistrading.com

Is toch Amerikaans?:thinking:

Zal best een leuk merk zijn maar ik vind het weer een zoveelste van hetzelfde.

1 like

Hoop het niet…

Dat dus.

Ik zie net dat Serious watches nu ook official dealer is geworden van NTH horloges. Ze hebben (nu nog) alleen de Devilray.

2 likes