Ik heb eigenlijk van begin af aan geen echt goed gevoel bij mijn seadweller 126600 (SD43) .
Vind hem toch net wat te groot voor mijn pols en twijfel nu echt om hem in te ruilen voor een Hulk of de Pepsi , maar met Basel naderend denk ik of t misschien verstandig is te wachten tot na Basel ?
Wat is jullie gedachten hierover ?
alles wat Rolex in Basel aankondigt in SS heeft een levertijd van 5+ jaar
ik verwacht ook niet dat Basel iets aan de tweedehandsprijzen gaat doen; ter illustratie, de ceramic Pepsi GMT van vorige keer heeft helemaal niets met de prijs van de 16710BLRO gedaan
Levertijd van 5+ jaar ? Bij de AD neem ik aan via de grijze dealers zal dit toch wel eerder zijn of niet ?
Ben alleen beetje bang dat als ik nu een Hulk zou kopen dat er bij Basel aangekondigd word dat er een nieuwe submariner uitkomt die ik dan weer heel graag wil
bij grijze dealers betaal je de hoofdprijs, BLRO was aanvankelijk 20k+ en nu 15k+, dat is 2x zoveel als de retailprijs van 8550
Dan zou ik gewoon even wachten.
Als ik schaap en citroen binnen stap en zeg wil een pepsi word ik uitgelachen en word ik naar de mac donalds gestuurd , maar inderdaad die prijs voor een BLRO is op dit moment echt te gek bij de grijze dealers .
Ik kan er over nadenken als er 1 of 2k bovenop komt maar niet bijna de helft
Ja denk dat ik de SD43 maar ff veilig opberg om hem in zo nieuw staat mogelijk te laten.
Bij de McDonalds hebben ze Coca Cola. Dus ook daar lachen ze je uit als je om Pepsi vraagt.
Aha dus is beetje zelfde idee dan een AD binnenstappen en vragen om een BLRO dus
Als je hem toch al een tijdje hebt
Maakt die 2 maanden ook niet meer uit
Wachten !!!
Rolex, een markt in de horlogemarkt…
Wat doet zo’n SD43 gebruikt?
10k
Oke. Ligt hier in de buurt een gebruikte voor 12k. Geen koopje dus
Verschil tussen willen verkopen en aankopen denk ik, maar met een listprijs van ruim 10k lijkt het me sowieso geen koopje.
Voor +/- 12k koop je ’m hagelnieuw.
Hij is wel mooi…
Heb m nu inderdaad een paar maandjes en de pepsi begint toch echt te kriebelen zeg maar , alleen die belachelijke prijs zeg
Kzou alleen niet weten wat wachten op gaat leveren met inruil van mijn Sd43 op de BLRO