Nu maar eens voorstellen

Beste forumleden,

Na best wel een tijd meelezen en recentelijk aanmelden, is het nu tijd me netjes voor te stellen.

Mijn naam is Ronald, inmiddels aan de verkeerde kant van de 50, en verdien de kost met mijn hobby: Wijn en drank, als ondernemer bij de marktleider in deze business.

Na aanschaf van mijn eerste echte horloge, uit de Longines Master collection, en meelezen op dit forum werd ik geconfronteerd met het merkwaardig fenomeen dat je meer horloges wilt hebben. Op bescheiden wijze hieraan toegegeven met de Tissot Quickster. Heerlijk zomerse quartz, binnenkort met een knalgeel bandje.
Via dit forum kwam de volgende aanwinst: Seiko New Turtle. Hieronder te zien op de obligate auto stuur foto.
Next: Een, naar later bleek, forum lieveling: De Seagull 1963. Wel in 42 mm, de 36 zou echt te klein zijn.

Ik ben gezegend met een vrouw, die mij behoedt voor uitspattingen met ernstig financieel gevolg. Op het horloge front heeft ze daar echter geen last van, sterker nog ze profiteert mee. (Frederique Constant moonphase, en Longines PrimaLuna). De volgende aanwinst was een topper: Omega SMPc. Voor een alleszins nette prijs lag hij bij de lokale juwelier.
Laatst toegevoegd aan de collectie is de Seiko Alpinist Sarb017. Een van de laatsten als ik het goed begrepen heb. Paul @vierport dankjewel.

Ik hoop hier regelmatig wat nuttigs te kunnen toevoegen. Nu tijd voor plaatjes

![IMG_0400|375x500]

35 likes

Mooie collectie !

Welkom Ronald. Mooie collectie heb je.:thumbsup:

Hoe oud ben je dan?
20?
25?

2 likes

Tsja, deze kant van de 50 (om je vraag te beantwoorden: 52) heeft ook voordelen.

1 like

Mijn beste,

Ronald, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!
Wat een prachtige Longines heb je in de verzameling!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier!:+1:
Mooie collectie hoor!:grin:

Erg goede smaak en mooie collectie! Welkom👍🏻

Hoi Ronald,

Welkom op t forum. Mooie collectie al!

Gr,
Andere Ronald

Welkom, doe je goed zo… jezelf voorstellen op een mooie manier👍

Welkom👌

Welkom, leuke collectie👌

Welkom, mooie gevarieerde collectie.

Welkom Ronald! Mooie verzameling heb je bij elkaar. :+1:

Welkom Ronald, leuke collectie.

Welkom op HF! Je bent al goed bezig zo te zien…

Welkom Ronald! Mooie collectie!

:joy:

Franchisenemer van het Ahold concern? :slight_smile:

Ze zijn wat moeilijk te krijgen, dat klopt. Gefeliciteerd. Met name ook met het feit dat je niks ergers van @vierport hebt gekocht.

Welkom :grin:

Welkom!

Mooie collectie vooral de SMPc.
:+1:

1 like