Nu ook nog Natoverslaafd

Ik zat nog met mijn Orient Quartzdiver. Hij kreeg geen draagtijd en niemand wilde hem overnemen. Het is een geweldig horloge. De secondewijzer loopt precies op de indices en hij is mooi afgewerkt. Horloges weggeven (lees voor belachelijk lage prijs verkopen) houd ik niet van dus hij bleef bij de baas. Ik moest echter iets aan het horloge veranderen waardoor ik hem meer zou dragen. Een originele rubberen band koste 35 euro bij de AD. Dat vond ik een beetje te dol. Mijn eerste ervaring met een Natoband was niet echt positief. Ik wist echter toen nog niet goed hoe ik de band moest vouwen. Toen ik het Nato topic las en ik me daar toch weer eens in ging verdiepen vond ik de perfecte band. Ik ben nu blij dat ik hem nog heb. Ik ben ook bang dat dit niet mijn laatste Nato Strap is. Maar goed oordeel zelf maar:



He ja, dan heb je opeens een totaal ander horloge! Mooi! (tu) :slight_smile:

Mogelijk kun je toetreden tot het N.F.U. gezelschap…

N.F.U.-member nr 3, hans :slight_smile:

Mooie combinatie zo :D. En goed dat je hem zelf hebt gehouden

Staat er inderdaad mooi bij.

En nato’s zijn goedkoper dan horloges, dus die tweede verslaving hoeft niet zo veel te kosten. :wink:

Waaorom heet dit eigenlijk NATOband?
Wat is er militair aan of zit ik nou op een verkeerd spoor?

Dit staat hem erg goed!Zeker bij een bijpassende trui :slight_smile:
De uitstraling verandert idd enorm.

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Dit staat hem erg goed!Zeker bij een bijpassende
trui :slight_smile:
De uitstraling verandert idd enorm.

Groeten,

Martin

Ik heb me er inderdaad op gekleed. Ik draag een hoody met blauwe letters erop. De capuchon is ook nog blauw van binnen. Ik heb tegenwoordig de modepolitie in huis in de vorm van een 10 jarige dochter. :smiley:

wow…super combi (tu)

Dat ziet er goed uit zo(tu) Moet je wel die trui blijven dragen! En het bandje met de trui in de was doen, tegen de kleurverschillen:)

dreski Schreef:

[knipperdeknip]

Ik heb me er inderdaad op gekleed. Ik draag een
hoody met blauwe letters erop. De capuchon is ook
nog blauw van binnen. Ik heb tegenwoordig de
modepolitie in huis in de vorm van een 10 jarige
dochter. :smiley:

Ik moet bekennen dat als ik kleding koop, ik soms al denk wek horloge je er bij om kan doen, of beter, of ik er niet een bij moet kopen :smiley:

Heel mooi Dreski,

Bij mij er ook een nato binnen gekomen, post dit weekend ook wel even een fototje.

Fijn weekend,

Frank

Wat zegt mevrouw Dreski van je afwijking, is het al tijd om je onder curatele te plaatsen? :wink:

BTW, mooie combi, die klokt hoeft niet meer weg!

:):slight_smile: Top (tu)