Alweer, net zoals een 3-tal jaar geleden, een zeer leuke ruildeal kunnen sluiten met Luuk. Aangename communicatie op voorhand, elkaar in het midden ontmoet en een zeer leuke babbel van een uur die gerust langer had mogen duren (maar helaas niet mogelijk door andere verplichtingen).
Wederom weer een leuke deal gemaakt met @Number4 aka Luuk, zoals altijd duidelijke afspraken en omschrijving uiteraard mede realistisch kwa prijzen. Weer blij mee Luuk ga er veel draagplezier aan beleven, tot de volgende keer
Voor het eerst een geweldige deal gemaakt met @Number4 (Luuk)
Ergens afgesproken en onder genot van koffie en daarna een zero over belangrijke zaken in het leven gesproken. Horloges dus!
Luuk bedankt, ik ga de JLC met trots dragen
Vandaag wederom een leuke deal gemaakt met @Number4 aka Luuk, zoals gewoonlijk natuurlijk weer vertrouwd en volgens afspraak goede vakantie Luuk en tot de volgende keer
Prachtig horloge overgenomen van @Number4.
Misschien zelfs we āHETā horloge waar ik al lang naar zocht. Mooie deal en wederom een prettig gesprek over horloges.
Vandaag een horloge overgenomen van Luuk.
Zeer tevreden over het pronkstuk, wat in het echt nog mooier was dan op de fotos.
In communicatie een erg fijne kerel. Zeker een aanrader!
Leuke ruil gedaan met @Number4 aka Luuk
Lekker vlotte communicatie, snel tot een deal gekomen waarna gezellig een dik uur geouwehoerd over horloges en meer!
Gisteren afgesproken met Luuk @Number4 voor de koop van zijn Black Bay Pro. De deal was snel gesloten, vlotte communicatie en dichtbij huis af kunnen spreken, kortom ideaal. Daarbij ook nog een erg leuk gesprek gehad over de mooie horloge hobby.
Leuke deal gesloten met Luuk @Number4. Vlotte communicatie, eerlijke prijzen en bij overdracht een goed gesprek gehad over van alles en nog wat onder genot van een drankje. Echte liefhebber en een aanrader!
Vandaag een zeer mooie Breitling overgenomen van @Number4, zeer prettig persoon die een echte liefhebber is van horloges.
Onder het genot van een drankje nog een stuk doorgepraat over voornamelijk horloges en meer.
Zoals ik hierboven al schreef, hij is een erg toffe horloge liefhebber en het was mij een genoegen om zaken mee te doen,
Wie weet tot een volgende keerā¦
Vandaag een deal gemaakt met Luuk @Number4 ,wat een topper is dit,maakt gewoon ff een ritje naar Den Haag om het horloge te brengen.
Luuk was leuk je te ontmoeten en om ff lekkerrrr over horloges e.d. te kletsen