Zojuist een ruildeal gedaan met @Number4.
Toffe deal, kwam snel tot stand. Luuk kun je wat mij betreft helemaal vertrouwen, uitstekende kerel. Bovendien een geweldig gezellig en leuk gesprek!!
Zojuist een ruildeal gedaan met @Number4.
Toffe deal, kwam snel tot stand. Luuk kun je wat mij betreft helemaal vertrouwen, uitstekende kerel. Bovendien een geweldig gezellig en leuk gesprek!!
Gister een leuke en erg gezellige deal gehad met Luuk. Tja, wat kan ik verder nog toevoegen aan alles wat in dit topic al over deze echte liefhebber en topper geschreven is? @Number4, bedankt!
Ook dit is waar, want mijn inruil staat alweer in het blauw
Vanmiddag afgesproken met Luuk voor de verkoop van mijn Tudor BB Ceramic met inruil van een Nomos Orion. Leuk gesprek gehad en uiteraard alles helemaal zoals verwacht!
Ga de Ceramic wel een beetje missen, maar is absoluut in handen van een liefhebber!
Zeer aangename deal gedaan met Luuk.
Heldere communicatie en vlotte overdracht waarvoor Luuk me ook spontaan een eind tegemoet is gereden.
Lekker gekletst over horloges want Luuk is een liefhebber pur sang!
Bedankt @Number4 en vast en zeker tot een volgende!
Alweer, net zoals een 3-tal jaar geleden, een zeer leuke ruildeal kunnen sluiten met Luuk. Aangename communicatie op voorhand, elkaar in het midden ontmoet en een zeer leuke babbel van een uur die gerust langer had mogen duren (maar helaas niet mogelijk door andere verplichtingen).
Een dikke aanrader, bedankt @Number4!
Wederom weer een leuke deal gemaakt met @Number4 aka Luuk, zoals altijd duidelijke afspraken en omschrijving uiteraard mede realistisch kwa prijzen. Weer blij mee Luuk ga er veel draagplezier aan beleven, tot de volgende keer
Zojuist een horloge verkocht aan @Number4. 1,5 uur lang gepraat over horloges en de deal ging soepel. Zeker een aanrader!
Voor het eerst een geweldige deal gemaakt met @Number4 (Luuk)
Ergens afgesproken en onder genot van koffie en daarna een zero over belangrijke zaken in het leven gesproken. Horloges dus!
Luuk bedankt, ik ga de JLC met trots dragen
Vandaag tijdens een aangename ontmoeting met @Number4 een leuke deal gemaakt bedankt voor de topservice!
Vandaag kwam Luuk langs om een horloge op te halen. Leuk gesprek over de hobby en daarna een vlotte deal gemaakt. Aanrader!
Ruildeal met @Number4.
Alles wat hierboven 191x aan positiefs staat klopt . Was gezellig en de deal was snel gemaakt.
Vandaag wederom een leuke deal gemaakt met @Number4 aka Luuk, zoals gewoonlijk natuurlijk weer vertrouwd en volgens afspraak goede vakantie Luuk
en tot de volgende keer
Prachtig horloge overgenomen van @Number4.
Misschien zelfs we āHETā horloge waar ik al lang naar zocht. Mooie deal en wederom een prettig gesprek over horloges.
Leuk, weer bedankt.
Het was weer zover leuke deal gemaakt met @Number4 aka Luuk, wederom vertrouwd zaken gedaan allebei weer blij
Vandaag een horloge overgenomen van Luuk.
Zeer tevreden over het pronkstuk, wat in het echt nog mooier was dan op de fotos.
In communicatie een erg fijne kerel. Zeker een aanrader!
Ook hier hele goede ervaring met de koop van een pareltje bij Luuk!
Leuke ruil gedaan met @Number4 aka Luuk
Lekker vlotte communicatie, snel tot een deal gekomen waarna gezellig een dik uur geouwehoerd over horloges en meer!
Tot de volgende Luuk!
Gisteren afgesproken met Luuk @Number4 voor de koop van zijn Black Bay Pro. De deal was snel gesloten, vlotte communicatie en dichtbij huis af kunnen spreken, kortom ideaal. Daarbij ook nog een erg leuk gesprek gehad over de mooie horloge hobby.
Mijn horloge verkocht aan Luuk aka @Number4 deal was snel gesloten en het geld snel overgemaakt.
Dus gerne wieder!!