Number4

Deal met @Number4 gemaakt. Tak tak tak voor het tikt is de deal rond! Was gezellig even kennis maken en zou Luuk iedereen aanbevelen. Netjes, betrouwbaar en eerlijk zaken doen

1 like

Goede ervaring met Luuk gehad gister. Leuk om voor het eerst kennis te maken met een mede horloge enthousiasteling. Deal ging vlot en erg prettig!

1 like

Leuke deal gedaan met Luuk @Number4

Goede communicatie en na een gezellig afspreken , een fijne deal gedaan ! Nogmaals dank Luuk en wellicht tot de volgende :+1:t2:

1 like

Snelle deal gemaakt met @Number4. Snelle actie, fijne communicatie, kortom alles naar wens. Aanrader weer! Veel plezier ermee!

1 like

Gisteren een ruildeal gedaan met @Number4. Vlotte en betrouwbare communicatie. Is echte horlogeliefhebber. Ben erg blij met de Explorer!

1 like

Bandje verkocht aan @Number4, prettige communicatie en vlotte betaling. Aanrader dus :+1:t3:

1 like

Vandaag een Grand Seiko Skyflake gekocht bij Luuk.
De verkoop ging erg prettig onder een lekkere Cappuccino.
Het horloge was zoals beschreven werkelijk in nieuwstaat en het was zeer mooi om een Grand Seiko voor het eerst in het echt te zien.
Al bij al was het een fijne ervaring met Luuk.

2 likes

Gisteren een heel mooi horloge overgenomen van Luuk @Number4 . Fijn contact en gezellige maar tochtige overdracht op een parkeerplaats :cold_face:
Voor herhaling vatbaar :+1:

2 likes

Vandaag een mooie/leuke deal gemaakt met Luuk aka @Number4 :+1:t2: betrouwbaar forum lid welke zijn afspraken netjes nakomt, uiteraard nog ruim een uur gekletst in huiselijke sfeer over onze hobby’s :blush: zeker dus een aanrader.

1 like

In mijn zoektocht naar een leuk horloge binnen een bepaald budget voor mijn buurman en tevens goede vriend is mijn oog gevallen op een San Martin die @number4 verkocht. Direct contact opgenomen en enkele dagen later is het horloge al geleverd. Het ziet er prima uit en buurman is tevreden. Fijn zo!

1 like

Gisteravond een flits-verkoop gedaan aan @Number4. Alles super vlot en een gezellige overdracht van de Zenith Chronomaster Sport.
Veel plezier ermee :+1:.

3 likes

Vanmiddag een horloge verkocht aan @Number4
Leuk gesprek, soepele afhandeling en ook na de aankoop nog even leuk contact over de app.

Ik denk dat ik een grotere flipperaar gevonden heb dan ik zelf ben :joy:

Geniet ervan!

Number4 = 5 uit 5 :star:

3 likes

Op het terras in het zonnetje een deal gedaan met @Number4. Toffe gast die sneller van horloges wisselt dan sommige van ondergoed.:joy:

Eerlijke vent met een hoop horloge ervaring. Een deal met Luuk is zeker aan te bevelen.

4 likes

Vandaag een hagelnieuw horloge overgenomen van @Number4 nadat de vlotte en doorpakkende communicatie tot een snelle afspraak heeft geleid.
Het horloge is hoogstpersoonlijk langs gebracht waarna de deal ook snel was gesloten.
Uiteraard vergezeld van een gezellig gesprek over voornamelijk horloges, waarbij ook nog wat modellen over en weer zijn overhandigd. Prachtig weer om te zien hoe iedereen de liefhebberij op zijn eigen manier beleeft.
Kortom, een zeer prettige ervaring met Luuk!

4 likes

Gisteren een leuke deal gedaan met Luuk aka @Number4 . Elkaar halverwege ontmoet bij van der Valk. Snelle en prettige communicatie. Een no brainer dat Luuk een fijn persoon en liefhebber is. Graag tot een volgende keer.
Ik ben blij met de pepsi :large_blue_circle::red_circle:

:+1:t2:

2 likes

Vandaag weer een mooie deal gemaakt met Luuk aka @Number4 :+1:t2: gezellig gekletst over van alles en nog niks wat spontaan uitliep op een gezellig etentje en ruim 3 uur later ging Luuk voldaan en een aanwinst rijker weer naar huis :blush: Super weer om een deal te hebben gemaakt dus tot de volgende keer :grin:

4 likes

Moet niet gekker worden :joy:

1 like

Echte bromance(s) met Luuk tegenwoordig :wink:

2 likes

Vorige maand van Luuk een prachtige Tudor BB58 925 geruild voor mijn Breitling Superocean 42. Erg fijne ervaring! Afspraak was afspraak. Nogmaals bedankt! :ok_hand:t3:

1 like

Na duidelijke communicatie is het voor een 2de maal tot een ontmoeting met Luuk a.k.a. @Number4 gekomen om binnen een aantal uur f2f de ruil van een horloge te voltooien. Nog nooit zo’n snelle actie meegemaakt!
Fijne snelle en duidelijke communicatie en voor herhaling vatbaar. :+1:

Geniet van het horloge!

1 like