Number4

Heeft het nog zin als ik hier iets aan toevoeg? Want volgens mij is het wel duidelijk dat het prima zakendoen is met Luuk! Absolute aanrader!

5 uit 5 schoenen:
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

5 likes

Altijd leuk zaken doen met Luuk @Number4 :ok_hand:t2:
Gisteren weer een leuke ruildeal bezegeld. Even bijgekletst over de hobby, altijd leuk.

Tot een volgende keer weer (hopelijk weer bij een aangenaam drankje :wink: )!

Groet, Matthijs

1 like

Ben ik nummer 144? :joy: @Number4, Luuk heeft mij benaderd voor een overname van een Squale, ik had een gekocht topic openstaan. Snel tot een deal gekomen, Luuk bood zelf aan om halverwege samen te komen, wat ik erg waardeerde gezien de afstand. Even gezellig gesproken over de hobby in het zonnetje. Ik kan niks anders zeggen dat Luuk altijd zijn best zal doen om je tevreden te stellen, en waar je met vertrouwen zaken mee kan doen. Sympathieke man en hoop dat als je nog eens een Squale wil wegdoen Luuk je mij zeker weer benaderd​:grin:

1 like

Vandaag weer een leuke deal met @Number4 Luuk gedaan.
Was weer gezellig en voor herhaling vatbaar👍
Dikke aanrader.

2 likes

Vandaag een prachtige Breitling overgenomen van Luuk @Number4. Ook nog even gezellig over horloges gepraat! Een zeer goede aanrader👍🏻

3 likes

Weer een goeie deal met @Number4 achter de rug. Het is altijd lekker handelen met hem en het was zo gezellig dat ik zelfs bijna m’n trein miste :joy:

Bedankt Luuk en tot de volgende!

2 likes

Vandaag een deal gemaakt met @Number4 ofwel Luuk. Vlotte communicatie en het horloge was snel opgehaald en betaald zoals het hoort zonder gezeur.

Zeker voor herhaling vatbaar!

2 likes

@number4 aka Luuk showde zijn nieuwe aanwinst op HF, de Yema Flygraf. Wel met de opmerking dat hij twijfelde of het een blijvertje zou zijn. Ik heb hierop gereageerd dat ik wellicht wel interesse zou hebben als de Yema weg zou gaan.
En zo geschiedde; Luuk mailde een weekje later dat de Yema weg moest, en ik de eerste keuze had omdat ik gereageerd had. We kwamen snel tot een deal en het contact was erg vriendelijk en vertrouwd.
Vandaag kwam het horloge binnen, een dag eerder dan PostNL had beloofd dus een fijne verrassing. Het horloge was zoals omschreven en bombproof verstuurd.
Het was fijn zaken doen met Luuk, voor herhaling vatbaar en zoals het hier op HF hoort te gaan!

3 likes

Wederom een leuke én gezellige deal gemaakt met @Number4 …onze vaste HF flipperaar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Luuk is een topper…rijdt met liefde een flink stuk door naar Den Haag om deze ouwe kneier twee horloges te showen…en voor je het doorhebt ben je dan opeens 3 uur en een paar bakken leut verder. :laughing: :+1:

Super gezellig Luuk…niet onze eerste en zekers te weten ook niet onze laatste deal.

:facepunch:

5 likes

Voor de eerste keer met @Number4 een deal gesloten.
Komt afspraken na en neemt daarbij ook de tijd voor een leuke babbel over horloges.
Toppie.

2 likes

Vandaag een zeer mooie IWC van Luuk @Number4 overgenomen. Een echte liefhebber en een leuk gesprek gehad. Een echte aanrader!

2 likes

Weer een zeer vertrouwde deal met Luuk @Number4 kunnen maken vandaag. Is altijd een hele leuke ontmoeting, hopelijk kunnen we de volgende keer weer de horeca onveilig maken :wink:. And as always, Luuk is :+1:t3:

2 likes

Luuk weer eens gezien! Wat een liefhebber is het toch. Samen in de auto op een parkeerplaats bij de McD en maar blijven praten over horloges, vergelijken en genieten.
Deze keer ben ik met een horloge meer naar huis gegaan :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Luuk het was weer top jongen!
:star: :star::star::star::star:

3 likes

Wederom perfecte deal met @Number4!

2 likes

Vandaag afgesproken met @Number4 voor een mooie ruil. Horloge exact zoals besproken en gezellig nog even kunnen kletsen. Dank!

1 like

Gereageerd op een horloge dat @Number4 te koop had. Meteen en duidelijk tot een concrete afspraak en deal gekomen. Daarna vrijwel onmiddellijk kunnen afspreken en onder het genot van een paar drankjes de overdracht gedaan. Gezellig gebabbeld en in een relaxte sfeer.
Horloge was perfect zoals omschreven en eigenlijk nog een stuk mooier dan omschreven! Absoluut iemand om te vertrouwen en ik zou zo opnieuw iets van hem kopen! Top! Dankjewel Luuk :slightly_smiling_face:

1 like

Contact met Luuk @Number4 opgenomen of hij zijn Prince date day wilde verkopen. Binnen no time was de deal rond en vandaag al binnen. Prettig en vlot contact.

1 like

Vorige week een Rolex pouch overgenomen van @Number4 hier op het forum alles was eigenlijk binnen 1 dag geregeld betaald en verzonden.

Kortom fijn zaken doen.

Nogmaals bedankt.

1 like

Gisteren een horloge mogen overnemen van @Number4.

Communicatie op het forum ging erg vlot & soepel - ik kon dezelfde avond nog langskomen!

Ik werd zeer vriendelijk ontvangen, en heb onder het genot van een goede kop koffie gezellig gebabbeld over horloges & Luuk’s flipperitus :wink:

Al met al: een zeer positieve ervaring! :+1:t2:

2 likes

Veer nummer 161 voor Luuk… ik hoop dat hij nog een plekje heeft voor een positieve review :sweat_smile:

Qua tijd een iets of wat uit de hand gelopen dingetje (lees gezellig) Dus wat mij betreft doen we het nog eens over Luuk :ok_hand:t3:

Prima zaken doen met deze horlogeliefhebber :sunglasses:

2 likes