Number4

Vandaag mijn Invicta verkocht aan luuk, was gezellig. Vertrouwd lid die snel reageer en direct afhandelt.
Omdat hij er toch was heeft hij ook mijn squale root beer gekocht, dat waren direct 2 vliegen in een klap.
Geniet er van luuk, hopelijk blijven ze wat langer.
Zeer zeker een aanrader, mocht iemand nog twijfel hebben

Heeft het nog zin als ik hier iets aan toevoeg? Want volgens mij is het wel duidelijk dat het prima zakendoen is met Luuk! Absolute aanrader!

5 uit 5 schoenen:
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

4 likes

Altijd leuk zaken doen met Luuk @Number4 :ok_hand:t2:
Gisteren weer een leuke ruildeal bezegeld. Even bijgekletst over de hobby, altijd leuk.

Tot een volgende keer weer (hopelijk weer bij een aangenaam drankje :wink: )!

Groet, Matthijs

1 like

Ben ik nummer 144? :joy: @Number4, Luuk heeft mij benaderd voor een overname van een Squale, ik had een gekocht topic openstaan. Snel tot een deal gekomen, Luuk bood zelf aan om halverwege samen te komen, wat ik erg waardeerde gezien de afstand. Even gezellig gesproken over de hobby in het zonnetje. Ik kan niks anders zeggen dat Luuk altijd zijn best zal doen om je tevreden te stellen, en waar je met vertrouwen zaken mee kan doen. Sympathieke man en hoop dat als je nog eens een Squale wil wegdoen Luuk je mij zeker weer benaderd​:grin:

1 like

Vandaag weer een leuke deal met @Number4 Luuk gedaan.
Was weer gezellig en voor herhaling vatbaar👍
Dikke aanrader.

2 likes

Vandaag een prachtige Breitling overgenomen van Luuk @Number4. Ook nog even gezellig over horloges gepraat! Een zeer goede aanrader👍🏻

3 likes

Weer een goeie deal met @Number4 achter de rug. Het is altijd lekker handelen met hem en het was zo gezellig dat ik zelfs bijna m’n trein miste :joy:

Bedankt Luuk en tot de volgende!

2 likes

Vandaag een deal gemaakt met @Number4 ofwel Luuk. Vlotte communicatie en het horloge was snel opgehaald en betaald zoals het hoort zonder gezeur.

Zeker voor herhaling vatbaar!

2 likes

@number4 aka Luuk showde zijn nieuwe aanwinst op HF, de Yema Flygraf. Wel met de opmerking dat hij twijfelde of het een blijvertje zou zijn. Ik heb hierop gereageerd dat ik wellicht wel interesse zou hebben als de Yema weg zou gaan.
En zo geschiedde; Luuk mailde een weekje later dat de Yema weg moest, en ik de eerste keuze had omdat ik gereageerd had. We kwamen snel tot een deal en het contact was erg vriendelijk en vertrouwd.
Vandaag kwam het horloge binnen, een dag eerder dan PostNL had beloofd dus een fijne verrassing. Het horloge was zoals omschreven en bombproof verstuurd.
Het was fijn zaken doen met Luuk, voor herhaling vatbaar en zoals het hier op HF hoort te gaan!

2 likes