Number4

Vandaag de Longines Legend Diver opgehaald, ‘what you see is what you get’, de Longines was net zo mooi, zo niet mooier dan geadverteerd, danwel gecommuniceerd

Ook sprak Number4 zijn vertrouwen uit, hij behoefde geen aanbetaling, nog dank voor het vertrouwen

Leuk gesprek gehad over de hobbie, dat is toch wel toegevoegde waarde van de gezamenlijke passie en het ‘elkaar iets gunnen’,

Number4 een aanrader om een deal mee te doen :sunglasses:

2 likes

Voor de tweede maal met Luuk afgesproken, wederom gezellig en een leuke deal gemaakt.
Luuk is een man van zijn woorden, en maakt de deal vlot en prettig. Zal vast niet onze laatste deal zijn :sweat_smile:

Dankjewel!

2 likes

Vandaag mijn horloge aan Luuk verkocht.
Hij was stipt optijd, geen gezeik, meteen eruit gekomen en nog wat nagepraat. Super!
Bedankt @Number4

3 likes

Net weer een leuke deal gedaan met Luuk. Gezellig ff over horloges gebabbeld. Zal niks nieuws zijn. Maar Luuk is echt een aanrader om zaken mee te doen.
Was weer gezellig je te zien Luuk!

2 likes

Net m’n rubberen band voor de Black Bay verkocht aan @Number4 aka Luuk. Prima en super vlotte communicatie, snelle betaling, niets op aan te merken!

Band gaat vanmiddag de post op, veel plezier ermee Luuk! Zeker en vast tot een volgende deal. Stay safe!

2 likes

Een ruildeal gedaan met @number4.
Uiterst vriendelijke kerel, nette communicatie en tot een prima deal gekomen voor beiden. Horloges verkeren in de staat zoals omschreven.

Luuk, bedankt voor de deal!

1 like

Een horloge overgenomen van Luuk (@Number4). Perfect verpakt, vlotte en plezante communicatie en eerlijke deal. Topkerel! :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Luuk (@Number4). Onderhandelingen liepen zeer vlot en het ophalen en betalen ging precies zoals het hoort.

Een aanrader om met Luuk te handelen dus :+1:t2:

3 likes

Bij deze kroon ik Luuk @Number4 tot snelheidskoning van HF :tada::trophy: Letterlijk enkele uren zaten er maar tussen het plaatsen van de advertentie en het moment van overdracht ergens langs de snelweg. Communicatie zeer vriendelijk, vlot en no-nonsense - super :+1:t2: Even op de parkeerplaats - op gepaste afstand - staan babbelen en snel tot een leuke deal voor beide gekomen. Tot een volgende keer Luuk, dan doen we zeker een borrel.

Groet, Matthijs

1 like

Dank @Number4 voor de goede deal met de Grand Seiko strap&gesp. Exact zoals afgesproken, eerlijke prijs en goede beschrijving. Ik ben er erg blij mee!

1 like

Wordt eentonig hier, maar ook ik heb een perfecte koopervaring met @Number4.

Luuk is een betrouwbare verkoper en omschijft het horloge zeker naar waarheid. Aardige en gezellige man die Luuk!

Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Horlogewissel gedaan met Luuk @Number4 . Perfect verlopen en vliegensvlugge verzending en levering in deze coronatijden. Top! :+1:

1 like

Mooie 3 piece Rainer horlogedoos overgenomen van Luuk. Altijd zeer prettig zaken doen…het is niet de eerste en zeker ook niet de laatste keer. :ok_hand: :grin:

3 likes

Wederom een perfecte ervaring met Luuk aka @Number4, vandaag een Breitling Aerospace overgenomen van hem.

Duidelijke foto’s, vlotte communicatie, een nette prijs en snelle afhandeling.

Daarnaast nog een gezellige babbel over de horloge hobby gehad tijdens een old school Corona parkeerplaats afspraak :sunglasses:

Top!

1 like

Vandaag leuke deal afgerond met Luuk, fijne kerel waar je leuk een middagje mee kan zitten bomen over horloges.
Luuk bedankt, ik zit met een biertje naar het geglim om mijn pols te kijken, leuk!!
Wie weet tot de volgende :+1:t2:

1 like

Zojuist gezellig gekletst met Luuk, die de auto had gepakt om een horloge van me te kopen. Prettige deal en een leuke kennismaking op anderhalve meter afstand.
Veel plezier met het horloge Luuk en tot ziens hopelijk!

1 like

Vanmorgen de Seiko SPB077 (MM200) van Luuk overgenomen. Deal was snel beklonken na een stille hint dat 'ie wel weg zou mogen, terwijl ik aangaf dat ik er wel weer eens om de pols zou willen hebben. Toeval? Het bestaat! :wink:

We zijn elkaar even tegemoet gereden en bij een Valkje hebben we een bakkie gedaan en zitten kletsen over Swatch, Rolex en alles wat er tussen zit.

Dank je wel voor een mooie deal (en de koffie :coffee:) Luuk (@Number4)!
Ik ben er blij mee. Voor iedereen die meeleest, Luuk is een prima vent waar je met vertrouwen zaken mee kan doen. Aanrader! :ok_hand:

1 like

Vandaag weer eens een leuke deal gemaakt met Luuk @Number4 . Tussen de bedrijven door ergens in het midden afgesproken.
Ouderwets weer gezellig, veel bij te praten en helaas tijd te kort.
Kortom weer zoals altijd op en top goede ervaring met Luuk :blush::+1:t2::raised_hands:
Tot de volgende ontmoeting!

1 like

Een Tudor BB36 overgenomen van Luuk. Mooie fullset en precies zoals beschreven.

Flexibel, snel af kunnen spreken en een eerlijke deal en gezellige ontmoeting. Kortom fijne deal👌

1 like

Vandaag mijn Invicta verkocht aan luuk, was gezellig. Vertrouwd lid die snel reageer en direct afhandelt.
Omdat hij er toch was heeft hij ook mijn squale root beer gekocht, dat waren direct 2 vliegen in een klap.
Geniet er van luuk, hopelijk blijven ze wat langer.
Zeer zeker een aanrader, mocht iemand nog twijfel hebben