Number4

Van de week een leuke ruildeal met Luuk gedaan. Later in de week heb ik nog een horloge aan hem verkocht.

Het was weer een top!

1 like

Onder het genot van een bakkie een erg snelle en ook leuke ruildeal met Luuk gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.:+1:

1 like

Leuke ruildeal gedaan met Luuk aka @Number4!

De communicatie was erg vlot en ondanks de grote afstand hadden we op 10 minuten al overeengekomen om halfweg af te spreken. Dat ging vlekkeloos!

De grootste verbazing was echter de ontmoeting zelf; ik dacht een kwartiertje ofzo te blijven gezien de lange rit terug, maar uiteindelijk hebben we een lange tijd zitten praten over de hobby. Echt een ontzettend aangename ontmoeting; erg fijn je te hebben gesproken, Luuk!

Kortom; een top ervaring! Ik zei eerder al dat het een plezier is om te kopen/verkopen/ruilen op dit forum en deze ervaring onderstreept het nogmaals!

2 likes

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst. Bedankt @number4 voor zijn geduld en goede zorgen.

1 like

Vandaag weer een horloge verkocht aan Luuk.
En net zo als voorgaande keren gewoon weer Top.

2 likes

Fijne aankoop gedaan bij Luuk. Halverwege November.
Na een kort overleg snel afgesproken en voor alle partijen prettige deal gemaakt.

number4 is een vriendelijke verkoper en fair in de onderhandelingen.
De reden dat in en verkoop via HF zo loopt is mede door mede HF leden zoals Luuk!

2 likes

Luuk heeft een horloge van mij overgenomen. Duidelijke communicatie, de deal was snel gesloten en snelle betaling dus wat wil je nog meer :wink: Veel plezier plezier er mee @Number4 :+1:

1 like

Mijn Damasko was even uit logeren bij Luuk. Ze is weer teruggekeerd naar haar thuis. Dank voor de goede zorgen Luuk. :wink:

Altijd top zaken doen met Luuk op HF. :+1:

3 likes

Vandaag een mooie ruildeal gemaakt met @Number4
Leuke ontmoeting met Luuk en zeker een aanrader voor een volgende keeršŸ‘

1 like

Kennis gemaakt met Luuk, na eerdere deals via Postnl, nu in het echt. Leuk! Mooie deal, lederen blij!:+1:

1 like

Vandaag weer een horloge overgenomen van Luuk.
Was weer als vanouds en nu wel ruim de tijd genomen om bij te praten.
Deal was weer top.

1 like

Superfijne (ruil)deal gesloten met Luuk @Number4! Gezellig bij van der Valk in Vianen afgesproken met een drankje erbij. Een ontzettend aardige vent! Top!

2 likes

Wederom een top deal met Luuk! Bombproof verpakt en alles zoals beloofd. Duidelijke en snelle communicatie en goed verlopen. Niet de eerste, en waarschijnlijk niet de laatste keer voor de fijne deal.

1 like

Horloge verkocht aan Luuk!

Prettige horlogepraat, open en transparant!

3 likes

Weer eens een ruil met @Number4 gedaan. Zoals altijd wederom prima ervaring :v:ļø

1 like

Mooie deal kunnen sluiten met Luuk! Snelle betaling en vlotte communicatie. Hij kon niet wachten op de post en is het horloge zelfs persoonlijk komen ophalen :smiley:

Topkerel, 100% betrouwbaar! Bedankt @Number4 voor de aangename wissel :+1:

1 like

Wat een verrassing dat Luuk zijn aanwinst flippert :joy::joy::joy::joy:

4 likes

Luukā€¦waar ken ik die kerel toch van? :sunglasses:

Wederom een lekkere vlotte en aangename deal gemaakt. Top! :+1:

1 like

Vanochtend stuurde ik @Number4 een berichtje over zijn GS, nog geen uur later was ik onderweg.

Nog even gezellig gekletst en weer terug met het horloge. Topdeal :+1:

6 likes

Mooi horloge van @Number4 gekocht. Nette en snelle deal. Voor herhaling vatbaar. Absolute aanrader. Super bedankt Luuk !

1 like