Number4

Weer een mooi horloge kunnen overnemen van @Number4
Zoals altijd was het prettig zaken doen, vlotte communicatie en snelle verzending!

1 like

Nieuw horloge overgenomen van Luuk @Number4. Persoonlijk afgesproken in het midden van beiden en leuk over horloges gepraat. Razendsnelle communicatie en fervent horlogeliefhebber. Top! Tot de volgende keer Luuk :wink: :+1:

1 like

Vandaag een fijne ruildeal gemaakt met Luuk @Number4 daarbij een leuk gesprek over horloges gehad. Prettige communicatie, zeer vlotte, flexibele afhandeling. Absoluut een aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @Number4. Heel vlot contact, super aangenaam persoon en snel tot een realistische deal gekomen. Bedrag werd nog dezelfde dag overgeschreven, een absolute aanrader. Bedankt Luuk en tot een volgende keer :wink: .

1 like

Horlogebandje verkocht aan Luuk aka @Number4. Na een paar berichtjes heen-en-weer had hij het geld binnen enkele minuten overgemaakt en een half uur later ging de envelop op de bus. Snelle transactie van beide kanten! Bedankt Luuk en veel plezier met het bandje om je nieuwe duiker.

1 like

Leuk om te merken dat er een hele waslijst aan usual suspects kennelijk een deal met @Number4 heeft gesloten. Ik mag mij ook aansluiten bij dit rijtje, wat een eer!

Prima ervaring met Luuk. Volgens mij was dit niet de eerste keer en hopelijk ook niet de laatste keer. De eerste post van @anon50762135 vat het goed samen en daar sluit ik me graag bij aan.

Thx Luuk!

2 likes

Onlangs van Luuk een Precista PRS-18Q overgenomen.
Snelle en duidelijke communicatie.
Goed verpakt verzonden en snel geleverd.

Seikootje aan Luuk verkocht. Lekker winst op gemaakt trouwens. Maar goed, hij gaat er nog weer wat bovenop proberen te graaien, want hij heeft hem weer in het blauwe gedeelte gekieperd voor een mooie premium. :joy:

Was weer gezellig bij Blommers Luuk! :sunglasses:

2 likes

Vandaag een leuke deal gemaakt met Luuk.
Daarnaast gezellig gesproken over de gezamenlijke hobby, in het nog aangename zonnetje met een bakkie on the side :).
Aanrader!
We zien elkaar weer Luuk :wink:

1 like

Vandaag wederom een leuke deal gemaakt met Luuk!
Snelle communicatie, een eerlijke mooie prijs en gewoon gezellig met een bakkie over de gezamelijke hobby(ā€˜s) geouwehoerd. Luuk tot ziens :+1:

1 like

Leuke ruildeal met Luuk gemaakt :ok_hand: a.k.a @Number4 ā€¦Pakketje kwam super verpakt en voldeed helemaal aan de omschrijving :+1::grinning:

Verder nog leuke gesprekken gevoerd via PB en zelf ook weer wat wijzer geworden dankzij Luuk!

Luuk bedankt :+1::grinning:

1 like

Een Sinn verkocht aan Luuk waarbij ik met mijn prille reputatie op HF toch op een leuke manier een zeer snelle deal heb kunnen sluiten. Communicatie en afwikkeling waren uit de kunst. Een absolute aanrader dus! :+1:

1 like

Zo spreek je af voor een ruil en zo ben je opeens 3 uur verder omdat je super gezellig zit te ouwehoeren met een paar koppen koffie erbij. :sunglasses: Helemaal top Luuk @Number4

1 like

Vandaag weer een horloge (met extra band) overgenomen van Luuk.
Wederom zoals altijd met Luuk gezellig gekletst over onze gezamenlijke hobby.
Fijne vent ben je en tot ziens!

1 like

Leuke vlotte deal gemaakt voor een horlogebandje. Duidelijke communicatie en de volgende dag op de deurmat, Luuk bedankt!

1 like

Luuk heeft vandaag mijn horloge opgehaald. Leuke kerel en een heel leuk gesprek gehad over (natuurlijk) horloges en nog wat meer.

Communicatie via HF, Whatsapp en telefoon was allemaal vriendelijk, duidelijk en de reacties waren snel.

(Het was voor mij de eerste keer dat ik een horloge verkoop, maar met deze ervaring achter de rug snap ik niet dat ik me zorgen heb gemaakt)

Thanks voor het leuke gesprek en veel plezier met je nieuwe horloge Luuk!

2 likes

Vandaag een aan-en verkoopdeal gemaakt met Luuk.
Bakkie erbij en weer ouderwets gezellig geouwehoerd.
En toen was het buiten donkerā€¦
Dan weet je dat het weer goed is :+1:

1 like

Wederom een fijne deal gemaakt met @Number4 Deze keer verstuurd via de post ipv persoonlijke overdracht. De communicatie was er niet minder om. Voor herhaling vatbaar.

1 like

Zeer soepele deal gemaakt met Luuk. Duidelijke communicatie en betrouwbaar, plus een goed gesprek bij afhaal. Aanrader!

1 like

Vandaag een mooie Seamaster Peter Blake gekocht van Luuk. Een horloge wat hij uit een ruil had verkregen en ik zodoende voor een goeie prijs van hem kom overnemen. Fijne, snelle communicatie en direct de volgende dag een afspraak in Amsterdam voor de overdracht. Top geregeld. Luuk bedankt!

1 like