Number4

Zojuist een leuke ruildeal gedaan met @Number4.
Leuk gesprek gehad over onze hobby.
Contact was snel, vlot en vriendelijk. Overdracht was gezellig!
Horloge exact zoals beschreven, zelfs beter.

Dank Luuk en tot de volgende deal!

1 like

Van Luuk een prachtige Nomos Club Campus overgenomen en ook al moet ie nog arriveren, ik heb niet minder dan het volste vertrouwen dus hierbij alvast een dankjewel voor de fijne en supervlotte deal. :+1:

2 likes

Luuk (@Number4 ) nam gisteren contact op, we sloten een deal en hij heeft vanavond het horloge opgehaald. Helemaal top en volgens het boekje.
Tot een volgende keer maar weer :smiley::+1:

3 likes

Nog even een kleine opvolging op mijn bericht van 3 dagen terug. Vandaag het horloge binnen en ik ben zeer blij met de nieuwe aanwinst. Horloge was bombproof verpakt. Top Luukā€¦nogmaals dank :+1:

1 like

Deze week een horloge gekocht van Luuk. Horloge was keurig ingepakt en zoals beschreven in de advertentie. Erg blij mee!

Wederom een uitstekende ervaring met Luuk. :ok_hand: Vlotte communicatie en betaling. Topā€¦thx Luuk.

1 like

Voor het eerst een deal gemaakt met @Number4 en zeker geen spijt van gehad. Horloge zoals beschreven en goed afspraken mee maken. Hij kwam hem zelfs bij mij thuis afleveren.

Graag tot de volgende keer Luuk!

2 likes

Horloge overgenomen van Luuk. Horloge was netjes conform beschrijving en snel tot een overeenkomst gekomen wbt de prijs. Aanrader. Bedankt!

2 likes

Weer een mooie deal gemaakt met Luuk, onder het genot van een pintje bij een dubieus Van der Valk restaurant waar allerlei dames in rode jurkjes op hoge hakken rondliepen. Eerst schuchter om zich heen kijkend, dan bellend en dan in de lift stappend bij een wat nerveus ogend, niet al te fris en fruitig uitziend heerschap. Voor het geval dat jullie denken dat ik daar Luuk mee bedoel, dat is niet het geval. Die zat keurig naast mij op de bank in de lounge. Bovendien is dat een razend knappe en vlotte gozer van begin veertig (al zie je dat er niet aan af, hij lijkt eerder dertig), dus die vlieger gaat niet op.

Anyway. Dit keer heb ik hem flink gematst, met een mooie ruildeal. Kan die jongen ook weer wat leuks kopen.

Groetjes Luuk! :metal:

4 likes

Hier weer een deal met Luuk @Number4 gemaakt.
Altijd gezellig en vlotte afhandeling.
Tot een volgende dealšŸ˜‰

1 like

Ik heb afgelopen vrijdag van Luuk een horloge gekocht. Het contact is weliswaar tot stand gekomen niet via dit forum, maar via Marktplaats. Ik zag later pas dat hij het horloge ook hier op het forum had aangeboden. Ik kan niets anders zeggen dan dat het contact zeer plezierig is verlopen en dat hij het horloge zeer snel maar mij verzonden heeft. Het horloge voldoet ook ruimschoots aan de verwachtingen! Kortom, een topper! :smiley:

Nogmaals dank, Luuk!

2 likes

Van de week een leuke ruildeal gedaan met @Number4.

Wat hij al aangaf, het zal vast niet de laatste deal zijn!

1 like

Wederom een leuke ruildeal met @Number4 gedaan. Zoals al vele malen , wederom perfect verlopen deal.
Luuk tnx voor de drankjes en gezelligheid :beer: tot een volgende.

5 likes

Vandaag een horloge gekocht van @Number4. Nadat hij het horloge een weekje voor me had gereserveerd hebben we elkaar vandaag getroffen. Een goed gesprek en een goede vent. Dit soort ontmoetingen maakt HF zo leuk. En het horloge was ook nog eens helemaal zoals beschreven. Kortom; zeker een aanrader en Luuk; bedankt voor de drankjes!

1 like

Vandaag ruildeal gemaakt met Luuk. Super vriendelijke, correcte, spontane kerel! Zeker een aanrader :+1::+1::+1:

Seiko aan Luuk verkocht. Even bij @Number4 in het dorp onder t genot van een koffie overhandigd
Wederom prima geregeld. Tnx Luuk

2 likes

SKX gekocht van Luuk, zeer tevreden, helemaal zoals beschreven en razendsnelle verzending.

Aanrader!

2 likes

Luuk, bedankt weer! Fijne kerel, vlotte communicatie, mooie spullenā€¦
Kortom; een absolute aanraderšŸ‘

2 likes

Horloge overgenomen van @Number4: vlotte communicatie, razendsnelle verzending.
Aanrader dus!

1 like

Leuke deal wederom gesloten met @Number4
Een mooie Tisell in uitmuntende staat aangekocht. Luuk het was zoals gewoonlijk weer ā€˜keiā€™ gezellig en tot de volgende keer. Zeker een aanrader mensen, top!! :+1:

1 like