Number4

Vanmiddag met Luuk afgesproken om een ruil te bezegelen. Gezien het tijdstip en de haast niet heel lang kunnen kletsen, maar dit halen we vast nog eens in!

Aanrader om zaken mee te doen!

Zojuist Luuk @Number4 de deur uit gebonjourd met een Damasko.

Aardige gozer, vlotte communicatie, aanrader.

2 likes

Vandaag de afronding van een leuke ruil met Luuk! Hij is zo mogelijk nog sneller dan ik! :wink:
Mooie klok erbij :+1:bedankt @Number4

1 like

Vanmiddag met Luuk afgesproken bij een gerenommeerd etablissement om een horloge over te nemen. Onder het genot van een Mckoffie gezellig zitten ouwehoeren over de hobby. Luuk is een echte liefhebber, niet te beroerd om een stukje tegemoet te rijden en daarnaast ook nog de koffie voor zijn rekening genomen.
Kortom, fijne vent om zaken mee te doen en prettig in de omgang. @Number4 , bedankt en tot een volgende keer! :punch:

2 likes

Vanmiddag mijn Speedmaster aan Luuk verkocht. Uitstekende communicatie, snelle beslisser en bijzonder sympathieke kerel. Jammer dat de tijd ontbrak voor een horloge-kletspraat maar dat komt mogelijk een volgende keer wel. Kan Luuk van harte aanbevelen, Bedankt @Number4 !:thumbsup:

2 likes

Via de post de Squale Tropic binnen gekregen. Netjes verpakt, goede communicatie. Horloge zoals beschreven, en in zeer goede staat. Aanrader!

1 like

Recent heb ik een horloge overgenomen van Luuk.
Lekker duidelijke communicatie en al snel op een centrale plek afgesproken voor de overdracht. Erg sympathieke vent en gezellig onze gezamenlijke hobby besproken onder het genot van een bakkie.
Ik sluit niet uit dat dit de laatste deal is geweest met Luuk! :thumbsup:

2 likes

Eindelijk een Speedmaster om de pols na een hele leuke ruil met Luuk. Lekker een bakje koffie gedronken en over klokjes gepraat. Erg sympathieke vent, goede communicatie en prima mee te dealen.

@Number4 bedankt en tot de volgende keer!

1 like

Na 1 berichtje van mij heeft @Number4 vandaag misschien wel het “flipper speed record” op zijn naam gezet…
Een horloge op een postkantoor afhalen en aan het volgende loket meteen weer doorsturen, dat is pas snelheid.:joy:
Hartelijk bedankt voor deze top actie Luuk en anytime again!:+1:

4 likes

Ben even de tel kwijt maar wederom een uiterst positieve flipper2flipper deal met Luuk aka @number4. Ook de bemiddeling met onze Duitse Uhrforum vrienden wordt gewaardeerd👍

1 like

Hier ook weer eens een leuke deal met Luuk gedaan. Begint ook al een gewoonte te worden. Wederom perfect volgens afspraak. Tnx @Number4 voor de deal en tot een volgende👍

1 like

Dit dus. Thanks Luuk en tot de volgende maar weer!

3 likes

Horloge verkocht aan Luuk (@Number4).
Afspraken keurig nagekomen en gezellig wat geouwehoerd over de hobby.
Zeer betrouwbaar en enthousiast forumlid waar prima zaken mee gedaan kunnen worden. :+1:

Overigens geruststellend te weten dat er forumleden zijn die nog gekker zijn dan ik :joy:

5 likes

Gisteren de mooie Tudor BB gekocht van @Number4 . Zeer vlotte communicatie en middenin kunnen afspreken voor de overdracht. Leuke kerel en fijne babbel. Horloge in perfecte staat zoals geadverteerd. Hoop in de toekomst nog zo’n mooie deals te kunnen maken met hem. :+1:

1 like

Vandaag met Luuk aka @Number4 afgesproken om horloge over te nemen. Was gezellig en onder het genot van een paar koffie uiteraard ook over de hobby en wat andere dingen gehad. Top kerel en fijne ervaring​:+1:t2::smiley:

1 like

Mooi horloge verkocht aan @Number4, ging zoals vorige keren prima. Ach, goede wijn behoeft geen krans. :wave:

1 like

Vandaag heeft @Number4 mijn Oris overgenomen onder het genot van een koffie :ok_hand:
Topkerel!

1 like

Zoals altijd weer een leuke deal met @Number4 gemaakt. Goede en snelle communicatie, horloge was BOM-PROOF verpakt & prettig om zaken mee te doen. :+1:t3:

Superfijne deal gesloten met Luuk @Number4! Gastvrij ontvangen, drankje erbij en ontzettend vriendelijk! Top! :+1:

1 like

Steinhart teruggegeven, netjes geld teruggekregen. Heel vriendelijk en nette afhandeling, zo hoort het. Je bent een voorbeeld voor velen, Luuk! :+1:

4 likes