Number4

…ik sta bij Luuk in het krijt. Eerste keer dat een horloge persoonlijk thuis wordt afgeleverd😉
Snelle communicatie, meer dan faire deal met een, prettig persoon.
Kortom: absolute aanrader​:+1::+1:

1 like

Ik heb net een héél mooie Seiko van Luuk gekocht (zijn sarx033). Ik ben super tevreden zowel met de manier waarop de verkoop is verlopen (hij reageert en verzend snel!) als met het uurwerk. Bedankt dus Luuk !

(enkel jammer dat de Post het liet afweten en er nogal lang over deed, maar daar kunnen noch Luuk als ik iets aan doen).

Zojuist een prachtige Tudor Black Bay Blue overgenomen van Luuk (@Number4).

Horloge was exact zoals omschreven, verder een leuk gesprek gehad met een sympathieke horlogeliefhebber (of moet ik “horlogeverslaafde” zeggen…? :joy:).

Prettige en correcte afhandeling, Luuk is zeker aan te bevelen als verkoper!

Enne… Luuk, de volgende keer betaal ik de koffie :grin:.

Zondag weer een duistere deal gesloten met @Number4. Louche kerel. Kortom, naar volle tevredenheid. Bedankt weer Luuk en veel plezier met de LLD!

Nu schuiven julie de divers zelfs naar elkaar toe :wink:

2 likes

Zondag heeft Luuk mijn Seiko Sarb065 gekocht.
Zeer prettige communicatie en vriendelijk persoon.
Even over horloges gepraat en hij is tevreden naar huis gegaan.
Voor herhaling vatbaar.
Nogmaals veel plezier met de mooie Seiko!

Een Squale 1521 van Luuk overgenomen. Vlotte communicatie en snelle verzending, een aanrader.

1 like

Seiko5 ( SNXS73 ) overgenomen voor een SUPER prijsje tbv verjaardagskado voor mijn stiefzoon.
Deal verliep vlekkeloos. Luuk bedankt !

1 like

Van weekend eerste contact gelegd voor de Tudor van Luuk (Number4), vanavond al opgehaald, nog even gezellig aan de keukentafel over horloges praten, wat anders :wink:

Nu in bezit van pracht exemplaar geheel in lijn met de beschrijving en foto’s.

Was zeer prettig communiceren en vlot afgehandeld naar volle tevredenheid. Fijne transactie (mijn eerste op HF) voor herhaling vatbaar!

Dank Luuk!
:thumbsup::thumbsup:

4 likes

Omega Seamaster Cosmic 2000 overgenomen van @Number4

Fijne en snelle communicatie en horloge was ook supervlot verstuurd. Dank :thumbsup:

1 like

Dankzij Luuk vandaag in bezit gekomen van de Oris waar ik lang naar zocht.
Hij heeft de nodige moeite gedaan waarvoor ik hem zeer dankbaar ben. Helemaal top :+1:t2:

1 like

Vandaag een terrasje gepakt met @Number4 en (na in 2 minuten de deal voor een klokje afgerond te hebben) gezellig wat espressootjes gedronken en over klokjes gesproken.

Prima kerel en lekker snelle deal.
Een echte aanrader! :+1:

2 likes

Bedankt Luuk, voor het Hirsch bandje exact zoals beschreven. Snel en goed verpakt in de bus.

Groetjes, Tom

2 likes

Luuk heeft van mij de Blumo overgenomen. Was weer een prettige transactie. Blijft een aanrader.

Super leuke en vooral gezellige deal met @Number4 gedaan. Luuk komt afspraak perfect na. Even gezellig koffietje gedronken op t terras, jammer dat ik nog naar een klant moest, met deze liefhebber kun je uren over horloges praten! Echte liefhebber met veel kennis over uurwerken.
Bedankt Luuk…leuke ontmoeting​:+1::+1:

2 likes

Wederom ruildeal met @Number4 gedaan vandaag.
Wederom 100% naar tevredenheid, bedankt Luuk… tot de volgende keer maar weer​:+1::+1:

Luuk heeft mijn Seiko SARB033 overgenomen. Communicatie en betaling ging als een speer.
Hij bood zelfs aan om méér dan de vraagprijs te betalen :grinning: zodat het aangetekend verzonden kon worden.

A+++ horlogeforummer!

1 like

Met dank aan @Number4 nu een sarb033 in de collectie:)
Strakke communicatie en snelle service. Zeer tevreden.

Thanks Luuk!

1 like

Ook hier weer fijn zaken gedaan met Luuk.
Keep on flipping!

Tot de volgende keer weer! @Number4 :ok_hand:

Dank @Number4 voor het meedenken, de deal, het prettige contact, de ontmoeting!

Prachtige deel-ruil-deal kunnen maken met Luuk onder het genot van een kop koffie en gezellig bomen over horloges.

Topper!

1 like