Maar allen wel veel zesappeal vind ik Pierre ![]()
Oeiii - nog zo’n prachtige serie - pure verwennerij dit. En als ik nu moest kiezen, tja - die Marconi is dus ![]()
Ik vind jouw citizen chrono in de chrono only de max. De rolex marconi zou zonder pardon de schop op gaan voor zo eentje
![]()
het laatste rijtje, er zijn er meer maar die zitten opgeborgen in boxen, kga ze niet allemaal boven water halen
Amazing dit… Toen ik dit topic voor het eerst zag, dacht ik dat numerieke dials zo normaal waren dat hier geen topic voor nodig was.
Ik check zojuist mijn 20 horloges (waarvan zeker 10 van voor 1970) en op 2 na hebben ze allemaal streepjes!!
En van die 2 heeft er eentje Romeinse cijfers (mag hier niet meedoen), houden we deze over:
Toch wel ![]()
Ja dat snap ik, die sluit qua werking waarschijnlijk prima aan bij die fraaie Seiko chronografen van u ![]()
In Rusland werden ook best veel ‘genummerde’ wijzerplaten geleverd, in elk geval in de ‘vintage’ periode. Hier vast een drietal in vol nummeriek ![]()
Ha, leuke reactie
Dat was precies mijn motief om 't te starten - aanzienlijk minder numeriek dan markerstrepen & blokjes is mijn ervaring.
En dan heb ik zelf nog een stevige voorkeur voor cijfers - met ooit een achtergrond in de verschillenboekhouding bij een grote bank ![]()
Mooie dial, en ook weer heel fraai deze sierlijke cijferontwerpen ![]()
En dan de zesde mét een 6 natuurlijk ![]()