Nummer 35 van 100

Beste liefhebbers, sinds ik al een paar jaar een voorliefde heb voor Nieuw Zeeland en de Maori cultuur, was ik vorig jaar al enthousiast geworden door dit artikel:
http://www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=Magrette-Regattare-Kauri-PVD-uit-het-oudste-hout-gesneden&nieuwsid=153
Alhoewel ik helemaal niet van plan was op korte termijn een horloge aan te schaffen na mijn laatste aanwinst, de ML Miros duiker, hoefde ik toch niet lang na te denken om te reageren op de mooie Magrette Kauri PVD die jullie zeer waarschijnlijk ook in het verkoop deel hebben gezien. Na een snelle, prettige mailwisseling met forumlid frenk was een deal snel gemaakt. Onder het genot van koffie en thee heeft frenk het horloge persoonlijk aan mij over gedragen. Uiteraard nog even gebabbeld over horloges enz…anyway, Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst, bedankt frenk(tu) Alhoewel de foto’s op het verkoopforum niet te overtreffen zijn gisteren toch even snel zelf wat foto’s genomen. Geen wristshot, ik heb een andere band (zwart met rood stiksel) in bestelling omdat deze band te groot is en het horloge daardoor niet lekker draagt. Overigens zal ik deze klok sporadisch dragen, ik zie het puur als collectors item…ok…genoeg nu…de foto’s.






Lowlander,

een mooi verhaal en een geweldig horloge.

Veel plezier ermee.

Ik vind de modellen van Magrette met de maori gravures geweldig. Ze zijn alleen een beetje te duur. :frowning:

heel mooi klokje, ik wens je dan ook GEEN draagplezier toe, je zegt zelf dat ie de verzameling ingaat.:smiley:
mvg arie.

Mooi horloge! Verdient het eigenlijk wel om gedragen te worden!

vind ik ook een horloge moet je dragen, dan pas voel je de magie van een mooi horloge.

Doen!!!

tja, eigenlijk ben ik het wel met jullie eens, gewoon dragen, hij is wel groot om de pols hoor, 44mm maar dat zal me niet weerhouden om het horloge te dragen. Als ik de nieuwe band er aan heb zitten zal ik een wristshot maken…

Deal, superrrrrrr(tu)

(tu) Houden we je aan!:smiley:

Je hebt een schitterend horloge gekocht! (tu)

van harte met je nieuwe mooie aanwinst (tu)

Mijn beste,

Een erudiet verhaal van een man met hartstocht voor kunst en cultuur.

Fantastisch Lowlander, je bent een bewonderenswaardig horloge rijker. Een horloge met een ware ziel.
Een ziel welke jou niet alleen met veel genoegen de tijd doet gadeslaan, maar deze ziel laat jou ook de verbondenheid voelen tussen twee culturen.
Ik wens je dan ook enorm veel geneugte met deze Magrette Kauri.

En gewoon lekker dragen hoor, ervan genieten. Maak er maar een soort van dagelijks ritueel van.
Immers:
Rituelen, scheppen te midden van dagelijkse verplichtingen en stresssituaties, ruimte om op adem te komen. Het zijn “ankers voor de ziel”.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi verhaal, mooi horloge! veel draag/bewaar plezier

ik hoor vaak wat kritiek op Magrette maar ik vind ze lekker om te zien. Mooie klok en veel plezier ermee.

Zo’n verhaal is mooi te horen. Ik vond het ook een leuke ontmoeting. Hoop dat je er heel erg van mag genieten. Ik zie tzt wel dat wristshotje passeren :slight_smile:

(en ja,…ik ben van de thee)

Omdat het horloge met de originele band niet strak genoeg kon en ik geen extra gaatjes in de originele band wilde maken een extra band besteld donderdag de nieuwe band ontvangen, vandaag gemonteerd, en zoals beloofd hierbij wat wristshots…hij is fors om mijn dunne polsen maar toch draagt ie confortabel…oordeel zelf…





lowlander…

Geweldig!!! Echt!! Super!

:} dank u, dank u:D

soort Panerai of ben ik nou gek…:wink:

Hey Kerel!

Staat goed op die “polsjes” van je :wink: mooie combi al zeg ik het zelf!