Heb zojuist een mooie van der klaauw ariadne besteld en mag zelf het nummer van de handbewerkte wijzerplaat kiezen. Ik heb de keuze uit: 69, 70, 71, en 72.
tendeer het laagste nummer te kiezen n.a.v. exclusiviteit, maar vind een rond nummer (70) wel mooier…
wat vinden jullie?
de keuze in nummers is beperkt…maar ik zou 70 kiezen…das toevallig mijn geboorte jaar…een vd klaauw is sowieso exclusief dus een nummertje hoger of lager maakt volgens mij ook niet zoveel uit…
Mijn beste,
Ik zou ook voor het getal 70 kiezen.
De Ariadne is in mijn ogen een ware mysticus onder de horloges. En dan is het getal ‘7’ op zijn plaats.
Immers: 7 + 0 = 7. :S:S:S
Orologio Signaturis Temporis.
waarom niet 69
Ik denk dat als je hem nog een keer kwijt wilt, je met dat nummer een interessante doelgroep erbij hebt
my favorite time is sixtynine!
robbie409 Schreef:
waarom niet 69
Ik denk dat als je hem nog een keer kwijt wilt, je
met dat nummer een interessante doelgroep erbij
hebt
Die had ik ook zeker genomen. (tu) Is toch een topnummer?
Precies, gewoon 69 nemen, altijd goed
Ik zou 70 nemen, ik heb namelijk precies 70 hobbies…
… horloges en 69
Ondanks dat mijn geboortejaar 70 is zou ik toch 69 nemen, omdat ik dat er mooier uit vind zien. Een zes met een zes op zijn kop.
Ik zou ook 69 nemen,kun je hem in alle standen bekijken.
jackwillen Schreef:
Ik zou ook 69 nemen,kun je hem in alle standen
bekijken.
LOL (tu)
69 zou ook mijn keuze zijn
69 vind ik een mooi nummer. Omdat het op de kop nog steeds leesbaar is.
tis 69 geworden…
X(
klompie Schreef:
tis 69 geworden…
X(
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, een prachtig getal!
Wanneer het horloge aankomt, krijgen we dan wat foto’s te zien? Wat een prachtig horloge is dat!
Yep, ik ga het horloge op 15 januari ophalen en zal wat fotootjes posten. we gaan er meteen een leuk weekend van maken (nee geen grappen over 69 meer;):+
Ik heb er zo lang op moeten wachten en ben zo blij als een klein kind met kerstmis!!!