Nur Deutsche Uhren

Ik heb juist een (lichte) voorkeur voor time only horloges :slight_smile:

Ik vind het juist een funky two hander dress watch. Al is hij aan de grote kant. Maar simpel is 'ie zeker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze klacht is gegrond. We maken binnen 3 werkdagen het verschil over op uw rekening.

1 like

Ieder zijn ding natuurlijk. Ik zie de 556 als een horloge die je altijd, bij zowat elke gelegenheid kan dragen. Daar hoort voor mij wel een datumvenster bij.

Het is meer dat ik er geen Sinn in herken. Ja, het staat er op. Stond dat er niet en had er pak em beet Citizen gestaan dan had ik je ook geloofd. (Afgezien van Made in Germany natuurlijk, en niks vervelends ten aanzien van Citizen.) En geen secondewijzer bij een automaat vind ik persoonlijk ook een misser, dan had er net zo goed een quartz in gekund.
Edit: Ik denk wel dat het een horloge is waar je een heel andere mening over kan vormen als je hem in het echt ziet. Zo op de foto’s en er rationeel naar kijkend word ik er niet heel erg warm van.
Voorbeeldje: toen ik in het Wristwatch Fight topic mensen de keus gaf tussen de Sinn 556i en 556i B waren er een paar mensen die de 556i het saaiste horloge ooit vonden. Daar ligt wat mij betreft juist de kracht van dat horloge, maar dat idee heb ik dus zelf bij de 1739.

Maar ik ben blij dat we het in ieder geval op één punt eens zijn. :wink:

1 like

Zeker, het wordt een beetje Dressy zo maar dat mag best met zo’n sierplaatje

Snap ik ook

Jullie hebben allen goeie punten

Saai? De B niet iig.

15 likes

Metalen band staat er goed op :+1: Mooi type band ook.

1 like

De Meistersinger weer eens om

9 likes

13 likes

16 likes

13 likes

Moving on, twee Tutima’s in de aanbieding:

Fliegerchronograph 1941

M2 Seven Seas

8 likes

7 likes

7 likes