Nur Deutsche Uhren

Ik had dit topic ook Glashuette only kunnen noemen. Of lonely only. Of show je niet-forumfavoriet.
Maar toch. Deutsche gründlichkeit verdient gewoon een eigen topic. En omdat ik nergens picca’s van mijn Tutima kwijt kan, voel ik de noodzaak dit draadje te starten. Show je Duitser!

58 likes

Nice! Ik heb geen duitse horloges, maar zou er bijna een kopen om hier mee te mogen doen.
Al was het maar vanwege jouw mooie proza😉
Dit topic ga ik in de gaten houden, ben benieuwd!

4 likes

:smile:

15 likes

Veel Duitser dan dit wordt het voor mij niet.

68 likes

Oké, mijn ex dan maar! :wink:

Mooi ding @zulu, de Erika’s past 'm bijzonder goed. :ok_hand:

19 likes

Leuk die Tutima! Qua merk ken ik het verder niet. Ik ga eens struinen in de historie.

1 like

Speciaal voor jou ook dit topic Tom :slightly_smiling_face: Want goddomme wat maken ze fijn spul in Duitsland.

20 likes

Und Sinn.

22 likes

Zeg maar Jaco :sunglasses: . Maar ik ben het helemaal met je eens.

1 like

Waarom zat ik nou met @tompj in mijn hoofd :weary: Er staat notabene Koetsjh boven :fearful: :smile:

3 likes

Die is zooooooo mooi!
Heb nog even met Jaap contact gehad over dit pracht stuk, blij dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen en ik er af en toe op de foto van mag genieten!

1 like


Stowa!

19 likes

12 likes

Mijn OCD heeft moeite met “einzeigers”.
Computer says no…

1 like

Erg mooi!

1 like

Ik heb mie de Stowa verkocht om m’n welbekende GS-itch te schratchen. Maar dat neemt niet weg dat ik er nog een paar in de doos heb liggen:








DSC00389


En vooruit, eentje van de ex:



33 likes

Lekker ding, die Ahoi. Die zou ik graag eens willen proberen. Evenals de Club Campus Nacht. Wellicht dat ik er ooit een voor mw. Zulu koop, en hem dan zelf eens draag.

3 likes

Hier staan nog een paar Duitsers.

Deze Alpine heeft een “DBGM” aanduiding en een kast van “Krupp Edelstahl”. (Dus dat kan ook wel toch:) )

10 likes

Vooralsnog heb ik alleen Sinn maar Damasko, Stowa en Nomos staan nog op de wenslijst…

24 likes

Ben jij boswachter of woon jij in het bos? Mooie foto’s, vaak in bosrijk gebied. Ik like ze standaard op je IG :smile:

2 likes