Nur Deutsche Uhren

Haha thanks. Ik woon in Haarlem, minuut of 10 van de duinen af :smile:. Mn baan is helaas wat minder spannend

1 like


Live vanuit de snackbar. En ik ga dit interessante topic volgen.

13 likes

en hier staan er ook nog enkele :grin:

2 likes

Uhren is wel met een hoofdletter. Want - zelfstandig naamwoord. :policeman::male_detective::grin:

1 like

En hier verse foto’s van mijn Sinn

18 likes

het is toch ook: nicht so ouweUhren?

8 likes

Ah kakk. Nouja, we zien wel of dit draadje net zo gaat doodbloeden als die andere :nerd_face:

1 like

totbluten

:grin:

2 likes

Zag er gewoon niet uit. Voor iemand die Duits leest alsof het Nederlands is. :innocent:

1 like

Taalnazi komt zo wel heel dichtbij :upside_down_face:

7 likes

SINN Vollkalender, is voor onderhoud momenteel elders aan het logeren

Tip: klik voor extra scherpte, de plaat verdient 't

24 likes

Sowieso (zo schrijf je dat, pubers van Nederland :roll_eyes: ) natuurlijk, met deze taal… … je kunt elke willekeurige Betriebsanleitung als een rede uit de late jaren '30 laten klinken. Vanmiddag nog gedaan ten overstaan van een “vatbare” collega, voorlezend uit een Waldmann-Anleitung. Mooi lampje trouwens.

Uitzicht op de Nieuwe Waterweg. En - de baas betaalde. :+1: 600 euro of zo. :grimacing:

Even aanklikken.

6 likes

Die Pacific altijd prachtig gevonden , 2 jaar geleden had Jaap er nog 1 te koop staan maar had ik net mijn geld aan een ander horloge uitgegeven .

2 likes

Sinds ik in Duitsland naar een horlogebeurs ben geweest is er meer aandacht voor Duitse horloges.

25 likes

In de categorie betaalbaar: Laco Bielefeld

10 likes

Top topic zulu, ik geniet ook altijd van je posts op Instagram

1 like


Deze Junghans bevalt mij nog uitstekend.

8 likes

6 likes

WHorloges uit Duitsland, en dan helemaal uit Glasshütte hebben wel een speciaal plekje bij mij.

Mijn exen:

En nog steeds deze dikke Duitser:

Leuk topic :+1:

12 likes

Heb even geen plaatje voor handen maar ik heb 1 vd drieling

6 likes