Nw aanwinst Bullhead 6138-0040

Eindelijk via dezelfde verkoper van de 0030 heb ik mijn 1e zwarte bullhead geregeld, volgens mij met originele wijzerplaat en wijzers, de band is wel een Seiko en aardig oud, maar niet de originele die erbij hoort.
Hij staat er prima bij, maar wil wel graag een fishbone erop. de bezelinlay vervang ik misschien wel, dat zijn de kosten niet,

met de Ufo 0011 geloof ik en de helblauwe 0030 ben ik wel klaar en ga ze lekker dragen, want daar zijn ze voor gemaakt ooit en zelfs na 35 jaar gaat dat nog prima, de bullhead is van nov 75 volgens de calculator.


Je begint een leuke verzameling te krijgen, Hardy.
Veel plezier met je mooie Bullhead.(tu)
Groet, Chris.

prachtig toch… Ben ook op zoek naar ééntje, één dezer valt er wel iets uit de bus !! succes ermee

Mijn beste,

Een prima aanwint deze gerenommeerde Seiko bullhead.
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral eindeloos dragen,
want Seiko’s zijn gemaakt om de tand des tijds ruimschoots te overtreffen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Heel mooi exemplaar,veel plezier er mee.
Als dit nog de originele bezel is zou ik er niets aan doen.
Je mag rustig zien dat dit horloge al lekker lang zijn diensten bewijst.
En dat stoppen na deze aanwinsten,veel succes:D
Er zijn nog veel meer hele mooie uitvoeringen en vroeg of laat dient het volgende model zich aan.

Gefeliciteerd met deze mooie oude Seiko(tu)

dank je voor jullie reacties, ik denk erover om de bezel maar gewoon te laten idd voorlopig, het is tenslotte een vintage die de tand des tijds aardig heeft doorstaan zo lijkt het, ik krijg hem niet open zo vast zit ie, maar wil hem wel bekijken hoe de staat vh werk is.

1 like