Helaas geen wrist-shot want dat lukt mij niet goed met een mobieltje.
Waar ik nog wel achteraan ga is het volgende:
De dagaanwijzer staat niet netjes gecentreerd op de dag.
Op vrijdag staat die tussen de v en de s in.
Misschien een kwestie van opnieuw instellen (0-instelling of resetten.)
Nee dat maakt geen verschil. Want om elf uur 's avonds zou die dan al heel dicht tegen de volgende dag
aan moeten staan. Dat doet die niet.
Kan het ook zien als ik op de bovenste knop druk, die de acculading aangeeft.
De aanwijzer gaat dan naar rechts.
Druk ik weer op die knop, gaat die weer terug naar de dag.
De aanwijzer stopt op de juiste plaats maar gaat dan gelijk weer een stukje naar voren.
En dat is net teveel.
Mooie aanwinst, bijzonder dat die dag aanduiding niet goed uitlijnt. Is mij bij de mijne nog nooit opgevallen, maar ik let er ook niet op. Deze lichte plaat vind ik ook mooi, ik hoop dat het mankementje met de dag aanduiding snel opgelost wordt.
De gebruiksaanwijzing geraadpleegd en inderdaad zit er zo instelling op
om alle wijzers beter te positioneren (Reference position)
Vandaag staat die dus aan het begin en staat die goed
Ga foto’s maken van elke dag en dan beslissen of het de moeite loont.
de mijne staan goed uitgelijnd, kep inderdaad een zwarte plaat, horloge is van titanium, die van jou niet dan? dacht dat alle F100 van titanium waren. Ik zal de uitlijning van de dagen eens in de gaten houden, zoals gezegd, voorlopig is mijn niets geks opgevallen maar ik draag de klok niet dagelijks.
Vandaag staat die goed. Maar vrijdags staat die (bijna) tussen de F en de S
Kijk a.s. vrijdag nogeens. Is voor mijj wel belangrijk om te weten of dit
een onvoorziene featture is .
tja, ik stoor me er niet aan, voor mij is deze uitlijning acceptabel. En geloof me, ik ben over het algemeen best kritisch met dit soort dingen. zo heb ik een quartz klokkie waarbij de secondewijzer niet helemaal uitgelijnd is met de indices, daar stoor ik me dan meer aan. Ik zou er even in berusten, als je het echt hinderlijk vind kun je hem misschien ruilen of laten fixen maar ik vraag me af of hier iets aan te doen is, aangezien het bij mij dus ook zo is zal het (waarschijnlijk) bij elk exemplaar zo zijn…fijne dagen.
Die wijzer lijkt op de eerste foto boven ook wel iets voorbij de S te steken,
zowiezo de hoofdletter F is een lastige aangezien die verticale lijn niet net als bij de T in het midden ligt.
je zou voor de gein dat horloge eens op je rechterpols kunnen dragen en kijken of het dan ook weer anders uitlijnt.