NWA grönefeld principia

Geweldig horloge!

1 like

Geweldig! Gefeliciteerd. Tijdens de Mannen VD Tijd podcast wekte je mijn interesse al. Ik was heel benieuwd hoe het af ging lopen en zie hier het resultaat. Nooit meer wegdoen en heel erg veel van genieten! Wow.

2 likes

Wow! :star_struck: wat te gek buiten dat het horloge super mooi is. Ook nog eigen arbeid er in gestoken dat moet vast speciaal voelen.

1 like

Gefeliciteerd!/Goed gedaan!

Doorhalen wat het minst van toepassing is.
Of beide laten staan natuurlijk!

1 like

Welke samenstelling is dit trouwens? Of is dit off catalogue?

1 like

Wauw!! Echt een heel gaaf horloge! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wow! Wat ongelooflijk gaaf zeg!

1 like

Pracht van een horloge & een wereldbaan. Dat doe je goed. Gefeliciteerd met je NA’ste der NA’s (ik bedoel dus: overtreffende trap)

2 likes

Prachtig en mooi gedaan (hoe kan het ook anders :smirk:). Ik heb sinds mijn bezoek aan het atelier mijn vizier gezet op het ooit aanschaffen van een Grönefeld :ok_hand:

1 like

Geweldig mooi :heart_eyes:
Geniet ervan!

1 like

Zeker mooi!!:pray:t3::100:

1 like

Dit is een stalen Principia met Rhodium wijzerplaat. Op de site staat deze, maar in het echt is de kleur veeeeeel mooier.

De band is eigenlijk voor de Grönograaf :wink:

5 likes

Prachtig zeg. Heel veel plezier ermee!

P.s. Wat betekent NWA?

1 like

Ik vind het op jouw foto’s veel mooier uitkomen die kleur, fantastisch!

1 like

Ja lekker man! Tof dat je het zo snel hebt weten te regelen! Sinds ons bezoek nog meer respect voor het merk en de geniale horlogemakers bij Grönefeld! :ok_hand:t3:

2 likes

Voor mij een van de mooiste horloges op het forum! Zelf geassembleerd, wow. :heart_eyes::ok_hand::star_struck:

1 like

Prachtig zeg!! Geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Wow werkelijk een geweldig horloge gefeliciteerd

1 like

Heel fraai en bijzonder. Enjoy!

1 like

Winnaar!

1 like