NWA grönefeld principia

Het ultieme. En je post maakt duidelijk dat je dat zelf ook zo aanvoelt. Wat een geweldige prestatie. Heel, maar dan ook, heel veel proficiat. :+1:

2 likes

New Watch Alert

3 likes

Wow in één clap sowieso een top 3 horloge op het horloge platform en dan ook nog met

dit verhaal :heart_eyes:, echt te gek! Jaloers! Zoeken jullie nog nieuwe horloge makers die het nog moeten leren :stuck_out_tongue_winking_eye:?
Maar overige gefeliciteerd met dit ultieme horloge op deze manier.

1 like

Poeh , next level mooi hoor :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Nooit je werk mee naar huis nemen…

:rofl::+1:

7 likes

Proficiat! Geweldig horloge en schitterende plaat. Samen met de crème plaat met de Roman numerals absoluut de mooiste.

1 like

Geweldig!
Wat een verhaal, en wat een horloge. :heart_eyes:
Enjoy!

1 like

Ben jij degene die laatst bij Mannen van de Tijd was? Die via opleiding stage ging lopen en in korte tijd een vaste kracht werd en ervoor bent verhuisd?

3 likes

Klopt :wink:

2 likes

Maar ik vergeet te vermelden…
Wat een gaaf horloge, gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Nice, nice.

Mijn zoontje van 13 is dol op technisch geknutsel enzo. Havo 3 en weet niet wat hij wil gaan doen. Dikke hyperfocus heeft ie.
Dus ik zei laatst, moet je niet eens met wat horloges gaan knoeien? Wie weet is dat wat voor je, horlogemaker. Daar moest hij nog even over nadenken. Dus ben benieuwd!

2 likes

Wow geweldig wat een droom super hoor :+1:t2::muscle:t3:

1 like

Supergaaf! Als hij veel geduld heeft en goed met zijn handen kan werken is dat wellicht wel iets voor hem. Leuk om te horen :wink:

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

1 like

Had de plaatjes al gezien in de app, maar kan er geen genoeg van krijgen. Wat een heerlijke aanwinst Ruben :heart_eyes:

2 likes

Van harte proficiat met deze nieuwe aanwinst. En wat voor 1. Hier mag je met recht trots op zijn.

Pure klasse én kunde :sweat_smile:

Geniet ervan.

1 like

Mooi man, gefeliciteerd er mee!

1 like

Erg gaaf! Eer van je werk is een understatement in deze :grinning: veel draagplezier.

1 like

Heel mooi! Hoe dun is die?

1 like

Wat een klatser, ik heb de MvdT aflevering ook geluisterd en dat ooit een Gronefeld is heel snel waarheid geworden. Heb je zelf nog wat easter eggs in het horloge geplaatst? Enjoy!

2 likes