NWA grönefeld principia

Wat een schitterend horloge! Dat zijn de betere secundaire arbeidsvoorwaarden! :sunglasses:

1 like

Heel erg mooi dit. En heel gaaf dat je er zelf aan gewerkt hebt. Dat is er een voor het leven!

1 like

Wow, ik ben zelden jaloers op iemand anders zijn/haar horloge…… Draag hem in goede gezondheid!

1 like

Schitterend! :gem:

1 like

Vet man!

1 like

Wat een fantastisch mooi horloge! Geniet er met de volste teugen van!

1 like

Zeer mooi horloge!

Dat je er zelf aan kon/mocht werken maakt het speciaal!

Wens je veel plezier ermee​:blush::+1:t3:

1 like

Bijzonder en bijzonder mooi! Van Harte.

Ik zou af en toe het bandje andersom monteren, de achterkant is bijna nog mooier :wink:

2 likes

Wow! :heart_eyes: Prachtig! Ik heb het atelier wel eens bezocht. Dan kan je niks anders dan onder de indruk zijn van de techniek en afwerking van dit sympathieke merk. Geniet ervan!

1 like

@Justadutchwatchguy, Ruben, ik ben zéér onder de indruk van jouw kunnen in dezen: de Principia heeft “in principe” - mede door jouw inzet en prestatie op horlogemakersgebied - kunnen ontstaan door uiterst kundige horlogemakershanden en -hersenen; dié laatstgenoemde combinatie is de kunde om zulke mooie uurwerken te kunnen laten ontstaan. Chapeau! :smiley:

1 like

Prachtig. En dan nog zelf kunnen bouwen… Dat maakt het helemaal af. Geniet ervan. Veel draagplezier

1 like

Wow erg gaaf idd een grail geniet ervan in gezondheid!

1 like

:star_struck: mooi!!! Gefeliciteerd man

1 like

Mooi horloge hoor.

Wauw, echt een mooie horloge! :heart_eyes: En helemaal geweldig dat je em zelf hebt mogen en kunnen assembleren! :clap: :blush:

Wat zou dat een trots gevoel geven elke keer als je op je horloge kijkt.
Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier! :tada:

1 like

Echt een prachtig horloge :heart_eyes:

1 like

Wowzers. Dat zie je niet vaak op HF. Van harte!

Bijzonder en bijzonder mooi!

1 like

Super!!!

1 like

Chique hoor,
daar mag je gerust heel erg blij mee en trots op zijn om dat te mogen dragen.

1 like