NWA grönefeld principia

Schitterend!!! Moet zeggen dat ik nog geen Grönefeld heb gezien die wat design of afwerking betreft mij niet kunnen bekoren. Ik ga aanstaande zaterdag zelf met mijn eerste horlogemakers cursus beginnen…jouw niveau ga ik nooit halen.

1 like

Ik denk dat je nog steeds ergens in een hoekje met verliefde ogen je horloge zit te bewonderen, maar mocht je dit toch lezen, proficiat! Schitterend stuk en des te specialer dat ie van eigen hand komt. Geniet ervan! :star:

1 like

Uurwerk ziet er echt super uit , wijzerplaat is helaas erg teleurstellend. Als hier een mooie wijzerplaat zonder seconds op zat was het een klok waar ik zeker interesse in zou hebben .
Maar een klok die je zelf heb mogen opbouwen is sowieso voor jezelf oogstrelend.

1 like

Super mooi gedaan Ruben! Wat een prachtig stukje vakmanschap!

1 like

Wauw!!! Dit is echt een grail!! Wat verschrikkelijk gaaf. Heel veel plezier en genot gewenst

1 like

Wat ik mij af vraag, maak je zoiets dan in je ‘vrije tijd’? En betaal je dan nog iets voor zo’n ding?

1 like

Prachtig mooi horloge met een extra dimensie qua emotionele waarde :ok_hand:; geniet ervan!

1 like

Lijkt mij niet toch: die schroef je zo in elkaar. Een beetje als op zaterdag klussen in de Opel werkplaats met het gereedschap van de baas

1 like

Van harte, spel uitgespeeld🏅

Geen idee, vandaar mijn vraag

1 like

Wat een geweldige aanwinst! En gaaf dat je het zelf hebt gemaakt!

Ik denk voor velen hier :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Dan kan de belastingdienst het nog wel zien als loon in natura. Wordt of werknemer of werkgever niet blij van :wink:

1 like

Moet je er dan eerst 426 voor anderen maken en dan is de 427ste voor jezelf? Zou ook wel tof zijn als je je eigen naam op de plek van het nummer zou mogen zetten.

1 like

Inderdaad in mijn vrije tijd in elkaar gezet, maar wel gewoon betaald uiteraard.

Proficiat!! Helaas zal een Grönefeld altijd buiten bereik zijn. Grönefeld is de doorslaggevende factor geweest om een opleiding te volgen tot horlogemaker.
De afwerking. De micromechanica. Absolute top. Dat je er werkt en nog eens een horloge hebt kunnen kopen is toch een droom die uitkomt.
Geniet ervan!!

1 like

Keigaaf man, echt een prachthorloge. :ok_hand:

1 like

Heb je post geliket; maar in 2008 werd ik eerst mondeling aangenomen, en toen later toch opeens weer niet. Was nog in de QWS-periode (toen ze alle Breitlings in NL serviceden en nog niet voor zichzelf werkten - maar al wel voor o.a. AP; de dingen (vooral tourbillons) die ze in CH zelf niet konden). De broertjes en ik gaan nooit meer grote vrienden worden. Werkplaats ziet er wel heel anders uit inmiddels; geld stroomt blijkbaar echt binnen. Los van de broertjes zelf worden hier wel prachtige dingen gemaakt.