Nwe aanwinst + betere IWC Da Vinci foto's

tsja, aangezien ik echt een zeikerd ben over horloges en het echt zonde vind als ze flink beschadigen, ben ik voor het strand op zoek gegaan naar iets wat strand waardig is voor mij. Ik vind het zelfs zonde om een monster of samurai daarvoor te gebruiken ( die wil k over 20 jaar nog in goede originele staat hebben :smiley: ). Wat vind ik niet zonde ? nou een mode horloge ( zelfs de goedkoopste seiko vind ik zonde :smiley: ). Dus ben ik overgegaan tot een wat stoerder horloge dat minstens 100 meter waterdicht is, en het is een mexx geworden.
Verbazingwekkens goed is dit horloge nog afgewerkt, met massieve stalen band en SEL. Na openschroeven bleek er een miyota in te zitten ( had het slechter kunnen treffen )


En omdat de foto’s die ik gemaakt had van de week, geen goed recht deden aan het horloge, heb ik hier nieuwe foto’s vann de IWC Da Vinci SL.
het horloge is echt erg mooi afgewerkt, en om nu nog van een ETA kaliber te spreken,…ook dat ziet er puik uit :smiley:














excuses voor stofjes op sommige foto’s ik kreeg het horloge zo gauw niet stof vrij.
Opvallend is met name hoe goed de band is afgewerkt, niet zo gek dat die banden rond de 700 euro kosten ( hoewel dat wel weer teveel is naar mijn idee )

Tsjonge, Master-Fan, wat een prachtige gedetailleerde foto’s. Als ik zoiets moois zie dan moet ik toch droevig bekennen dat het voor mij nog een lange weg moet gaan worden voordat ik enigszins acceptabele foto’s op dit prachtige forum kan zetten. Wat is jouw geheim? Of is het alleen een simpel digitaal fotoapparaat met 10 miljoen pixels? Of een Hasselblad of een antieke met fotorolletjes. Of met een speciale macrolens. Of eentje die alleen jij hebt en niemand anders…
Ik verneem graag.
Groeten, Ben (je weet wel die over 3 weken naar Zadkine mag)

erg goed gelukt (tu) en van harte met je mexx

Mooie foto’s
Stiekum vind ik die Mexx ook wel erg mooi eigenlijk.

Groeten,

Stefan

Mooie foto’s van een mooie klok. Veel draagplezier.