Nwe aanwinst : breitling chronomat

Eigenlijk is dit van kinds af aan mijn droom horloge geweest, allen de blauw met goud accenten uitvoering. Deze past wat meer bij me momenteel :wink:

Dit horloge vandaag opgehaald bij Ruud Kuiper ( Clockwise ). Ik heb het een en ander ingeruild, maar vond dat zelf de moeite waard om dit horloge te verkrijgen. Hij is in goede staat, het horloge is voorzien van een service beurt. De nieuwe zwarte croco band van Breitling zat op het horloge, maar vond die nog te stug ( gaat met dragen over ) maar heb er toch even een ander bandje opgezet.

Horloge heeft een wijzerplaat die vanaf een bepaalde hoek een kleur lijkt, maar uit verchillende lagen en kleurstellingen bestaat. Ik hoop dat het op de foto’s een beetje te zien is.

Nu goed, de foto’s :

wristshot :

Mooi! (tu)

Dit is echt een model dat ik zeer kan waarderen. Meteen herkenbaar als Breitling, ook voor de niet WiS.

Veel plezier ermee,

Martin

Heel jaren '90 en heel mooi. :slight_smile:

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst!!
Je hebt met de juiste inzet goed gewikt en gewogen.
Een horloge van grote klasse. Prachtig design welke zich onderscheid door zijn sportieve uitstraling met een vleugje chique!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze markante tijdwaarnemer ā€œavant la lettreā€.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Erg netjes
Gefeliciteerd met je aanwinst

Prachtig ! ! ! (tu)

Een Breitling zoals ik ze graag zie !

Marc-B1 Schreef:

Prachtig ! ! ! (tu)

Een Breitling zoals ik ze graag zie !

+1

Mijn Noaber heeft er ƩƩn met een ander plaat en band, daardoor is het een lawaai-apparaat geworden. Die van van jouw is veel mooier (tu)

Heb 'm ook gehad, zou er best weer een willen. Fijne klok, fijn formaat en fijne afwerking!

Erg fraai, congratz!

Hier z’n broertje om mijn pols:

Dat is nog een van de oude stempel, mooi en duidelijk!
Veel draag plezier.
Jack

Normaal ben ik niet zo van de goud / zilver combinaties, maar bij dit horloge is het niet heel opzichtig / ā€˜fout’. Het is een typische, karakteristieke Breitling die ik toch wel netjes vind. Komt ook door de mooie wijzerplaat. Deze zou ik wel in mijn collectie willen hebben! Geniet er van!

Prachtige klok! Mooi dat je een droom hebt kunnen verwezenlijken, geniet hier van.

Ook echt een klok waar je tenminste de tijd fatsoenlijk van kunt aflezen. Dat is bij veel horloges nog niet zo simpel, omdat ā€˜ā€˜design’’ kennelijk de boventoon heeft gevoerd bij een ontwerp, en men heeft vergeten wat eigenlijk de bedoeling van een horloge is.
/o\

Een tijdloze klassieker, proficiat! (tu)

C.

Gefeliciteerd met dit prachtig horloge(tu)

Schitterend horloge.

Ik kan me aansluiten bij de voorliefde voor de blauwe uitvoering heb als jonge puber deze ooit eens gekocht voor ik wist dat de breitling bestond.

Toen ik regelmatig de vraag kreeg of dat een breitling was ben ik eens in de etalage van juwelier naar de breitling gaan kijken.
Heb als jonge twintiger toen de verleiding van de donkere kant niet kunnen weerstaan (als je begrijpt wat ik bedoel(imitatie))

Prachtig!
Dit is het beeld van een Breitling zoals ik in gedachten had sinds ik zo’n 20 jaar geleden voor het eerst naar Breitling zat te kijken.

hoewel persoonlijk geen Breitlingliefhebber vind ik dit toch een prachtaanwinst, proficiat…en bij Ruud iets kopen is altijd leuk, kost wel wat tijd , babbelen en koffie…top

ik heb echt een hekel aan goud, maar op een of andere manier kan deze het hebben

goedgekeurd dus (tu) :smiley: