Eigenlijk is dit van kinds af aan mijn droom horloge geweest, allen de blauw met goud accenten uitvoering. Deze past wat meer bij me momenteel
Dit horloge vandaag opgehaald bij Ruud Kuiper ( Clockwise ). Ik heb het een en ander ingeruild, maar vond dat zelf de moeite waard om dit horloge te verkrijgen. Hij is in goede staat, het horloge is voorzien van een service beurt. De nieuwe zwarte croco band van Breitling zat op het horloge, maar vond die nog te stug ( gaat met dragen over ) maar heb er toch even een ander bandje opgezet.
Horloge heeft een wijzerplaat die vanaf een bepaalde hoek een kleur lijkt, maar uit verchillende lagen en kleurstellingen bestaat. Ik hoop dat het op de fotoās een beetje te zien is.
Proficiat met deze nieuwe aanwinst!!
Je hebt met de juiste inzet goed gewikt en gewogen.
Een horloge van grote klasse. Prachtig design welke zich onderscheid door zijn sportieve uitstraling met een vleugje chique!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze markante tijdwaarnemer āavant la lettreā.
Normaal ben ik niet zo van de goud / zilver combinaties, maar bij dit horloge is het niet heel opzichtig / āfoutā. Het is een typische, karakteristieke Breitling die ik toch wel netjes vind. Komt ook door de mooie wijzerplaat. Deze zou ik wel in mijn collectie willen hebben! Geniet er van!
Prachtige klok! Mooi dat je een droom hebt kunnen verwezenlijken, geniet hier van.
Ook echt een klok waar je tenminste de tijd fatsoenlijk van kunt aflezen. Dat is bij veel horloges nog niet zo simpel, omdat āādesignāā kennelijk de boventoon heeft gevoerd bij een ontwerp, en men heeft vergeten wat eigenlijk de bedoeling van een horloge is.
/o\
Toen ik regelmatig de vraag kreeg of dat een breitling was ben ik eens in de etalage van juwelier naar de breitling gaan kijken.
Heb als jonge twintiger toen de verleiding van de donkere kant niet kunnen weerstaan (als je begrijpt wat ik bedoel(imitatie))
hoewel persoonlijk geen Breitlingliefhebber vind ik dit toch een prachtaanwinst, proficiatā¦en bij Ruud iets kopen is altijd leuk, kost wel wat tijd , babbelen en koffieā¦top