Zo, gisteren weer eens iets geheel anders gekocht dan " normaal" Ik zag hem liggen en vroeg of hij even uit de vitrine mocht. zo, dat zag er goed afgewerkt uit voor 7 tientjes. Mooie relief wijzerplaat, werkende chronograaf , 100 m waterdicht, leuke speelse elementen aan de kast evenals het mooie geschroefde achterdeksel. Ik dacht, die wil ik er graag bij. Horloge wordt geleverd op een mooie rubberen band, ik heb er even een bruine leren band opgezet. Goed, de fotoās :
Leuke klok, ik had em ook gespot bij Kijkshop en kon de verleiding niet weerstaan en heb hem gekocht inderdaad met blauwe rubber band. Veel klok voor weinig geld!
kāheb er nu een mesh band opgezet, staat goed.
Bovendien, bij de Champion (natuurlijk wel erg leuke klok voor het geld), zou ik heel erg de neiging krijgen om te kijken of de imbusbouten ook los kunnenā¦
Leuke klok, ik had em ook gespot bij Kijkshop en
kon de verleiding niet weerstaan en heb hem
gekocht inderdaad met blauwe rubber band. Veel
klok voor weinig geld!
kāheb er nu een mesh band opgezet, staat goed.
heb hem van lucardi en twijfelde tussen deze en de blauwe, het is deze geworden Kon idd de verleiding niet weerstaan !
Ik ben op zoek naar een Champion Pathfinder chonograph C 2873 (Tony Richardson signed) met een blauw wijzerplaat. Wie kan mij aan een verkoopadres helpen of evt. zelf een exemplaar ter verkoop aanbieden. (volgens āLone Ryderā zou dit exemplaar thans afgeprijsd zijn op ⬠50,-, mail me dan even de website door.
MVG.
Enzo
ik heb hem in het blauw maar met de originele rubberband. ik ga hem ook op leer knallen, walchelijk mooi man. Gave band met die stiksels en imo trekt de band de klok helemaal op. DIKKE klok zo. hrg jaap