Nwe aanwinst : champion pathfinder

Zo, gisteren weer eens iets geheel anders gekocht dan " normaal" Ik zag hem liggen en vroeg of hij even uit de vitrine mocht. zo, dat zag er goed afgewerkt uit voor 7 tientjes. Mooie relief wijzerplaat, werkende chronograaf :wink: , 100 m waterdicht, leuke speelse elementen aan de kast evenals het mooie geschroefde achterdeksel. Ik dacht, die wil ik er graag bij. Horloge wordt geleverd op een mooie rubberen band, ik heb er even een bruine leren band opgezet. Goed, de foto’s :

met de handtekening van motor racer Tony Rickardsson :

en naast de elegante darwil die afgelopen week binnen kwam :smiley:

door de grote lumen indexen en wijzers is hij goed afleesbaar. Ik vind de kleur grijs van de wijzerplaat zelf ook mooi.

Zeker niet verkeerd.sterker nog, heel mooi.(tu)

Zo, en dat voor 7 tientjes!!!

Gefeliciteerd ermee!

Grt. Marco

hij doet me een beetje denken aan dit soort horloges ( alleen dan 100 x goedkoper ) en ik vind het vooral een mode accessoire:

Leuk! Kijkshop, Lucardi?

Leuke klok, ik had em ook gespot bij Kijkshop en kon de verleiding niet weerstaan en heb hem gekocht inderdaad met blauwe rubber band. Veel klok voor weinig geld!
k’heb er nu een mesh band opgezet, staat goed.

Ziet er erg mooi uit. Ik was eerst bang dat het een Casio Pathfinder hommage was maar dat valt mee. :wink:

Doe mij de Eberhard&Co maar…

Bovendien, bij de Champion (natuurlijk wel erg leuke klok voor het geld), zou ik heel erg de neiging krijgen om te kijken of de imbusbouten ook los kunnen…:smiley:

Ronaldo Schreef:

Leuke klok, ik had em ook gespot bij Kijkshop en
kon de verleiding niet weerstaan en heb hem
gekocht inderdaad met blauwe rubber band. Veel
klok voor weinig geld!
k’heb er nu een mesh band opgezet, staat goed.

heb hem van lucardi en twijfelde tussen deze en de blauwe, het is deze geworden :smiley: Kon idd de verleiding niet weerstaan !

Leuk groot horloge, maar het zou bij mij blijven knagen dat het uurwerk ongeveer tot dat datumvenstertje komt en de rest is lucht/plastic…

Lijkt inmiddels afgeprijsd te zijn naar €50,00
Wat is de afmeting eigenlijk?
Gr,
L.R.

Ik zoek ook zon’n horloge, kun je me mailen waar je dit exemplaar heb gekocht

enzo Schreef:

Ik zoek ook zon’n horloge, kun je me mailen waar
je dit exemplaar heb gekocht

=====

Ik heb er ook eentje, gekocht bij kijkshop webwinkel.

Mooie horloge,veel draagplezier gewenst.

Is dit lang geleden ik kan het artikel nl niet vinden heb jeroen misschien een bestelcode of ƩƩn artikelnummer voor mijn zodat ik het sneller kan vinden

Proficiat

Ik ben op zoek naar een Champion Pathfinder chonograph C 2873 (Tony Richardson signed) met een blauw wijzerplaat. Wie kan mij aan een verkoopadres helpen of evt. zelf een exemplaar ter verkoop aanbieden. (volgens ā€œLone Ryderā€ zou dit exemplaar thans afgeprijsd zijn op € 50,-, mail me dan even de website door.
MVG.
Enzo

ik heb hem in het blauw maar met de originele rubberband. ik ga hem ook op leer knallen, walchelijk mooi man. Gave band met die stiksels en imo trekt de band de klok helemaal op. DIKKE klok zo. hrg jaap

50 euri bij de kijkshop. :smiley:

Leuk horloge, en maar ā€˜iets’ hoger dan de darwil:D

Veel plezier er mee.

Met vriendelijke groet,

Herman