Leuk! Kijkshop, Lucardi?
Leuke klok, ik had em ook gespot bij Kijkshop en kon de verleiding niet weerstaan en heb hem gekocht inderdaad met blauwe rubber band. Veel klok voor weinig geld!
k’heb er nu een mesh band opgezet, staat goed.
Ziet er erg mooi uit. Ik was eerst bang dat het een Casio Pathfinder hommage was maar dat valt mee. 
Doe mij de Eberhard&Co maar…
Bovendien, bij de Champion (natuurlijk wel erg leuke klok voor het geld), zou ik heel erg de neiging krijgen om te kijken of de imbusbouten ook los kunnen…
Ronaldo Schreef:
Leuke klok, ik had em ook gespot bij Kijkshop en
kon de verleiding niet weerstaan en heb hem
gekocht inderdaad met blauwe rubber band. Veel
klok voor weinig geld!
k’heb er nu een mesh band opgezet, staat goed.
heb hem van lucardi en twijfelde tussen deze en de blauwe, het is deze geworden
Kon idd de verleiding niet weerstaan !
Leuk groot horloge, maar het zou bij mij blijven knagen dat het uurwerk ongeveer tot dat datumvenstertje komt en de rest is lucht/plastic…
Lijkt inmiddels afgeprijsd te zijn naar €50,00
Wat is de afmeting eigenlijk?
Gr,
L.R.
Ik zoek ook zon’n horloge, kun je me mailen waar je dit exemplaar heb gekocht
enzo Schreef:
Ik zoek ook zon’n horloge, kun je me mailen waar
je dit exemplaar heb gekocht
=====
Ik heb er ook eentje, gekocht bij kijkshop webwinkel.
Mooie horloge,veel draagplezier gewenst.
Is dit lang geleden ik kan het artikel nl niet vinden heb jeroen misschien een bestelcode of één artikelnummer voor mijn zodat ik het sneller kan vinden
Proficiat
Ik ben op zoek naar een Champion Pathfinder chonograph C 2873 (Tony Richardson signed) met een blauw wijzerplaat. Wie kan mij aan een verkoopadres helpen of evt. zelf een exemplaar ter verkoop aanbieden. (volgens “Lone Ryder” zou dit exemplaar thans afgeprijsd zijn op € 50,-, mail me dan even de website door.
MVG.
Enzo
ik heb hem in het blauw maar met de originele rubberband. ik ga hem ook op leer knallen, walchelijk mooi man. Gave band met die stiksels en imo trekt de band de klok helemaal op. DIKKE klok zo. hrg jaap
50 euri bij de kijkshop. 

Leuk horloge, en maar ‘iets’ hoger dan de darwil:D
Veel plezier er mee.
Met vriendelijke groet,
Herman
haha, wat een verschil. Leuke klok. Veel plezier er van.
dreski Schreef:
50 euri bij de kijkshop.
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/c
hampion-horloge-analoog-129050.jpg
=======
@Dreski: deze zag ik gisteren ook bij de kijkshop liggen. In een flits dat ik hem zag, dacht ik: wat krijgen we nou??? maar het was “maar” een champion
enzo Schreef:
Is dit lang geleden ik kan het artikel nl niet
vinden heb jeroen misschien een bestelcode of één
artikelnummer voor mijn zodat ik het sneller kan
vinden
Lucardi juweliers, daar heb ik hem vandaan.Die hebben hem volgens mij nog int assorti en dus wellicht te bestellen.
Naarmate ik er langer naar kijk ga ik dit horloge meer waarderen.
Ik wil em ookX(
Maar helaas…, niet meer te vinden.
Gr,
Lone Ryder