en na al het G shock geweld heb ik vandaag de GA100A 9AER besteld…Ja ik weet het ik vind ( wordt steeds meer vond ) de kunststof casio modellen niet echt wat, tot ik dus de GA100A 9AER zag op internet. Gaaf ding, was het eerste dat in me op kwam. Aangezien ik dus wel al heel lang naar een geel horloge op zoek ben deze direct maar besteld. IK vind de wijzerplaat erg mooi, de kast is afzichtelijk, maar door de kleur dus wel weer gaaf. Hoop hem morgen binnen te krijgen.
Wat dus wel erg leuk is, Casio horloges zijn kwalitatief wel erg goed. En het is zo ontzettend leuk om voor relatief weinig geld iets nieuws te kunnen kopen. Ik draag de zwart pvd van afgelopen week trouwens nu op een bruine leren band, ook erg mooi.
en ook leuk om te melden, ik kreeg vandaag een reactie op mijn casio, wat een mooi horloge zeker die combi zwarte kast met bruine band. En dat terwijl mijn IWC, Cartier, Edox, Louis Erards nooit een opmerking krijgen.
( dit vond ik wel lachen eigelijk )
Niets aan doen, gaat niet meer over. Enige remedie hiertegen is zo nu en dan iets aanschaffen. Heb in augustus de zwarte GA 100 gekocht, vorge week de Edifice EF 550 RBSP en heb ik een bod op Ebay gedaan voor een witte DW 6900. De looks and feels zijn GREAT en de prijs LOW.
Gefeliciteerd en leuk dat je voor een lekkere opvallende kleur hebt gekozen. Heerlijk die Casio gekte die hier op het forum ontstaat. Casio wordt een hele grote speler in horlogeland. Er is altijd wel een modelt e vinden dat je aanspreekt of het nu een G-Shock of Edifice is en voor de Dames natuurlijk de Sheen lijn. Die zijn erg mooi.
Gisteren ontvangen en inderdaad een zeer mooi afgewerkt horloge. Ik heb even een flitspolsschot gemaakt zodat je de display mooi ziet. Een hele mooie ana digi voor een hele mooie prijs hoor. (tu)
vandaag heb ik een ander horloge om, maar als ik
de foto’s zie : mooi !
veel plezier ermee dreski ! Heb je al een leren
band besteld / gekocht / gevonden om erop te
zetten ?
Ik was druk op zoek naar een 22mm maar bij thuiskomst blijkt deze gewoon 20mm te zijn. Daar heb ik er heel veel van dus ik kan lekker afwisselen. (tu) Wat overigens de ideale band voor dit horloges is is deze. http://www.kish.nl/Horlogebanden/Leer/20mm/Horlogeband-20mm-carbon-zwart-p-18637.html
Maar ik ga eerst nog even in mijn eigen voorraad snuffelen.
maratec zou ook leuk zijn? @dreski Hoe is de
kwaliteit vergeleken met bv een skx007?
Verhip de bandaanzet is toch 22mm ipv 20mm. Goedkope kantoorlinealen zijn niet goed geijkt.
De kwaliteit is perfect. Je kan het horloge alleen niet met een duiker vergelijken. Het is een quartzprecisie uurwerk. De functies werken perfect en de afwerking is zeer goed. Net zoals Seiko.
maratec zou ook leuk zijn? @dreski Hoe is de
kwaliteit vergeleken met bv een skx007?
Verhip de bandaanzet is toch 22mm ipv 20mm.
Goedkope kantoorlinealen zijn niet goed geijkt.
De kwaliteit is perfect. Je kan het horloge alleen
niet met een duiker vergelijken. Het is een
quartzprecisie uurwerk. De functies werken perfect
en de afwerking is zeer goed. Net zoals Seiko.
idd, de kast zit mooi in elkaar, de bezel loopt iets schuin af naar buiten zodat hij niet snel krast. valt mooi om de pols, de lugs zijn mat en de kast is glanzend van de zijkant. Voor dit geld echt een topklok.