Nwe aanwinst: Omega Memomatic

Vandaag m’n nieuwste aanwinst ontvangen. Een Omega Memomatic Seamaster uit de jaren zeventig. Dit model heeft een donker blauwe wijzerplaat en licht blauwe secondewijzer. Er zijn meerdere kleurcombinatie’s in omloop, waarvan de oranje/ grijs combinatie de meest voorkomende is (en misschien wel de mooiste). Dit model is wat meer ingetogen. Erg gaaf vind ik het opgelegde logo’s. Wat de Memomatic bijzonder maakt t.o.v. andere alarmhorloges is dat zowel de uren als de minuten instelbaar zijn. Erg praktisch is het niet maar wel grappig om mee te spelen!

Kortom, ik ben er content mee :)!

Bedankt voor het kijken en vriendelijke groet,
Niels

Een hele mooie originele Omega. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie, niet alledaagse vintage!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van harte, Niels met deze bijzonder mooie aanwinst!
Veel draagplezier en morgenochtend weer vroeg op!:wink:

Brutus Schreef:

Van harte, Niels met deze bijzonder mooie
aanwinst!
Veel draagplezier en morgenochtend weer vroeg
op!:wink:

Je slaat de spijker op z’n kop. Vandaag is m’n laatste vakantiedag :(.

Groet,
Niels

Niels1974 Schreef:

Brutus Schreef:


Van harte, Niels met deze bijzonder mooie
aanwinst!
Veel draagplezier en morgenochtend weer vroeg
op!:wink:

Je slaat de spijker op z’n kop. Vandaag is m’n
laatste vakantiedag :(.

Groet,
Niels

:smiley:

Een prachtige Omega, ik ben helemaal dol op die kleur blauw die ze in die jaren gebruikten. Ook door het niet te veel te gebruiken.

Jaaahaa mooi man, van harte proficiat!

mvg

Mooi en mag ook zeldzaam genoemd worden.

Het regent mooie aanwinsten hier; dit is ook een echte bjoetie. Geniet ervan!

Mooie Klok Niels, jammer dat je daardoor de Pontiac weer weg moet doen maar je kan niet alles houden helaas.

gekkehuus Schreef:

Mooie Klok Niels, jammer dat je daardoor de
Pontiac weer weg moet doen maar je kan niet alles
houden helaas.

Dat vind ik ook. Ik blijf de Pontiac een erg gave klok vinden. Hij gaat alleen weg tegen een zeer goed bod. En misschien gebeurt dat wel niet in deze tijden van crisis ;).

Mvg,
Niels

Bijzonder mooie dial, proficiat!

Dat vind ik ook. Ik blijf de Pontiac een erg gave klok vinden. Hij gaat alleen weg tegen een zeer goed bod. En misschien gebeurt dat wel niet in deze tijden van crisis winking smiley

Mee eens, vond het ook altijd een gave klok inderdaad .Haha ik help het je hopen!
Maar goed, snap het wel, ik moet ook af en toe iets verkopen wat ik eigenlijk wil houden maar dat is het "probleem"met verzamelaars,het liefst zou ik alles houden :slight_smile:

Heel mooi Niels. (tu)

Proficiat! Ziet er goed uit (tu)