Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: HGP Commando
Diameter: 42
Leeftijd: september 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2025
Factuur en/of certificaat: online
Originele doos en/of eventuele accessoires: Jazeker plus extra Sailcloth strap met passende black buckle
Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen, persoonlijke overdracht Maar evt verzekerd verzenden mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: 335
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Vanwege het feit dat ik mij op Squale only ga richten bied ik met tegenzin mijn HGP Commando te koop aan.
Komt als complete set in nieuwstaat
Indien gewenst krijg je er een green Sailcloth strap bij.
De Lume is lekker actief en het mooie van dit horloge vind ik de groene gloed op de Dial en bezel.
Nu nog wat foto’s…
Er is ook een mooie black Bor bracelet met snelsluiting te koop voor dit horloge maar daarvoor moet je maar even op de site van HGP kijken…